Niciodată Singură
Ca să nu treacă ziua degeaba, scriu câteva rânduri şi aici, să nu-mi ies din mână. Nici până acum nu m-am spart în figuri cu postările mele, dar decât nimic, e bun şi atât. Începutul e întotdeauna mai greu (aşa-i la mine, deci nu generalizez).
Sunt dezamăgită de indiferenţa cu care e marcată de la an la an aniversarea „Poetului nepereche“ în şcolile de pe-acilea. Azi am văzut doar o prezentare-n Power Point la clasa I. Bună şi aia, mai ales că nu a durat mai mult de 10 minute şi princhindeii nu au apucat să se plictisească. Mai pe seară mă sună directoarea unei şcoli dintr-o comună limitrofă şi-mi spune că la ei s-a lăsat cu cântece pe versuri eminesciene interpretate de corul pe care, „cu mânuţili ei“, îl conduce. Mai mult, o profesoară de română ieşită la pensie, le-a povestit copiilor despre Eminescu şi le-a recitat ceva din lirica lui.
Iaca, îmi mai scosei şi io un articol. Pe lângă ăla cu vizita aceloraşi ţânci de la clasa I, despre care am făcut vorbire mai sus, la Staţia de pompieri. Chiar mă gândeam: de la «Sara pe deal» la furtunu' servantului? (nu vă gândiţi la prostii!!!). Ete, da!Nu ştiu ce au înţeles ei, dar pentru mine a fost prea greu(neuroni obosiţi în dotare?). Dar felicitări gazdei, un locotenent tinerel (şi aşa şi aşa de frumuşel), care a dovedit că stăpâneşte bine atât furtunul(iar nu vă gândiţi la prostii!!!), cât şi terminologia în domeniu!
Mai fu ceva, tot legat de învăţământ: mâine încep „Zilele liceului“. Un amalgam de activităţi, de la concursuri de artă fotografică digitală şi de pictură, până la întreceri de tenis de masă şi de şah, trecând prin dezbateri, vizionări de filme, întâlniri cu absolvenţii generaţiei 2000 sau cu profesorii pensionari. Sper să pot scrie ceva coerent.
Gata pe azi. Dar, vorba unui clasic în viaţă: „I'll be back“!!!
2 Responses
  1. calatorul Says:

    Nu cumva , tu ,cea niciodata singura ,esti autoarea anonima a corecturilor de pe blogul meu , cea care m-a invatat ce este vocativul ?
    Am un feeling.Cu respect . Profu'


  2. Nuuuu, în eu sunt blogger-iţă nouă! Sincer!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu