Niciodată Singură
Nu mă simt niciodată singură. N-am cum să mă simt singură când, în jurul meu, sunt oameni care mă iubesc şi, atât cât pot, mă înţeleg.
Sunt un om obişnuit, cu calităţi, defecte, vise, împliniri, dezamăgiri.... Nu regret că m-am născut, cred că acesta este cel mai bun lucru care mi s-a întîmplat. Pe lîngă copilărie, adolescenţă, anii de liceu, de facultate....Nu regret nimic din ceea ce am făcut, chiar dacă am lăsat multe lucruri neterminate. N-am învăţat nicio limbă străină la perfecţie, nu ştiu să fac cozonac şi nici să pun murături, dar consider că am încă timp să le rezolv pe toate.
La grădiniţă, în primii ani, aveam „personalitate“: băteam copiii şi mă întorceam des acasă cu aşa-numitul „punct negru“ în piept! M-am numărat, însă, printre „febleţile“ educatoarei (mai trăieşte şi azi, să-i dea Dumnezeu sănătate!), care mi-a modelat cu răbdare caracterul şi, astfel, am ajuns pe băncile şcolii un copil cuminte(sau, mă rog, ceva mai cuminte :D )
M-am sărutat prima dată în clasa I, cu vecinul meu de palier, care imi căra şi ghiozdanul. În clasa a VII-a, încă mă mai jucam cu păpuşile şi credeam în poveştile cu barza. Chiar o „momeam“ cu felii de pâine cu zahăr pe care le aşezam noaptea pe geam, în speranţa că o voi convinge să-mi aducă şi mie un frăţior sau o surioară. Multă vreme am crezut că barza e supărată pe mine sau că „ofranda“ mea e insuficientă, de nu s-a lăsat niciodată înduplecată....Mai târziu, mama mi-a mărturisit că „a fost un chin să se trezească zile în şir înaintea mea, ca să ia pâinea aia de pe pervaz....“
În gimnaziu, am fost un copil bun, îmi plăceau româna, franceza şi chimia. Mergeam şi la olimpiade, dar n-am luat cine ştie ce premii...poate doar la franceză pot să mă „laud“ cu un bronz la judeţeană, dar cred că acolo a fost şi noroc, pe lîngă pregătire(aveam o profesoară dedicată meseriei). La chimie, mi-a plăcut profesoara. Mergeam la pregătirea pentru olimpiadă de plăcere, chiar dacă nu am mers niciodată nici măcar la faza pe şcoală! Dar aveam note foarte mari, iar numele meu s-a regăsit de câteva ori pe lista rezolvatorilor (dacă mi-e permis termenul) de probleme din „Gazeta de chimie“.
La Generală, mi-a fost dragă şi profesoara de rusă. Era micuţă, nostimă şi era poreclită „Pichea“. Învăţam tot de drag deşi, acum, nu mai ştiu să spun decât „Putin“ ruseşte!
În anii de liceu mi-au plăcut băieţii şi am descoperit cafeaua de dimineaţă(fără nechezol!). Am avut doar două prietene de suflet (nu în acelaţi timp) care, în prezent, nu mai sunt în ţară(una e în Italia, cealaltă pe o insulă grecească) şi nu mai ştiu aproape nimic despre ele.
La liceu nu mi-a plăcut diriginta şi cred că a fost o chestie reciprocă. Dar au fost profesori care mi-au rămas în suflet: cel de română, care mă asculta numai la sfîrşitul trimiestrului şi eram nevoită să învăţ tot timpul; cea de specialitate, care în primul an era dracul în persoană, iar în ultimul stătea la palavre cu noi; cea de chimie, pe care am păcălit-o într-o zi, spunîndu-mi că mi-e rău, ca să ies din clasă, numai să nu mă asculte şi să-mi strice media!
Am plecat prima oară de acasă de Revelion în clasa a X-a, dar nu a fost prea bine pentru mine deoarece nu a venit cel de care eram(platonic) îndrăgostită!
Pe ansamblu, mi-a plăcut şcoala, deşi am tras şi chiulul, numai că, pe vremea lui Ceaşcă nu mă refugiam în baruri şi pub-uri!
Distracţiile noastre, iarna, erau la gura sobei, în casa prietenei mele, când ne adunam serile la o muzică bună, ascultată la nelipsitul magnetofon rusesc Majak, iar vara ocupam băncile de pe bulevard ori din parc şi cîntam, pe cîte voci eram, acompaniaţi de un prieten, la chitară.
Gaşca s-a spart imediat după absolvire. Era în 1990, imediat după Revoluţie, când apăruseră facultăţile particulare şi mulţi dintre noi au încercat marea cu degetul. Unii au ajuns la mal în câţiva ani, alţii s-au înecat pe parcurs...dar niciunul nu a ajuns rău. Eu, am rămas vreo doi ani pe tuşă...am încercat altă mare (de la stat) cu degetul, dar în final tot în marea de la particular m-am aruncat. Între timp, am încercat să-mi câştig existenţa ca bibliotecar la şcoala primară....nu mi-a plăcut, era ceva static, iar biblioteca mai era situată şi după grupul de toalete al şcolii....
În facultate, să spunem că m-am descurcat....deşi după absolvire nu am profesat nicio clipă profesia pentru care m-am pregătit. Din anii aceia nu păstrez decît amintirea navetei, foarte obositoare(făceam cursuri în cele mai îndepărtate locaţii din Bucureşti), iernile în care îngheţam la cursuri, dar şi în casă, atmosfera de la examene şi imaginea celor două amice(tot două!).
Am avut prima „criză existenţială“ la 26 de ani, când mi se părea că trece degeaba viaţa pe lângă mine. La 30 am avut primul meu loc de muncă adevărat(după o scurtă şi neplăcută experienţă în confecţii, lucru la care voi reveni cu altă ocazie....), unde sunt şi astăzi. Tot la 30, aproape de 31, m-am îndrăgostit de un coleg de serviciu...n-a fost să iasă ceva, dar a fost frumos atât cât a fost. La 30 de ani am descoperit Internetul şi mi-am făcut prima adresă de e-mail(acum nu le mai ştiu numărul!). La 32 am descoperit chatul si la 33 Messengerul(am evoluat încet, dar sigur! :)) ). După aceea, m-am „liniştit“: mi-am cunoscut soţul (tot pe Internet), cu care m-am căsătorit exact în urmă cu două luni!
Acum....încerc din nou să ademenesc barza....cu alte mijloace, dar cu acelaşi scop: să am un bebe. Nu ştiu dacă ar trebui să-mi semene, dar mă rog să fie sănătos!


Etichete: edit post
19 Responses
  1. Dan Gheorghe Says:

    toate cele bune si multa bafta!


  2. calatorul Says:

    Nu stiu cine esti , dar scrii , sau povestesti foarte bine .Te pup. Succes.Profu'


  3. calatorul Says:

    trebuie sa raspunzi la comentarii . intotdeauna . asa se intretine un blog. asa cred eu.


  4. Multumesc pentru aprecieri...chiar nu ma asteptam sa-mi citeasca cineva atat de curand postarile! Bineinteles ca voi raspunde la toate comentariile!


  5. Dana Says:

    Sa dea Domnul sa vina barza!


  6. @Dana: Mulţumesc, e cea mai frumoasă urare care mi-a fost adresată în acest an!



  7. Ah, e frustrant de greu sa trimiti un comentariu la tine pe pagina de cand ti-ai schimbat interfata. Incerc de o ora sa mai trimit unul.


  8. Rauol Says:

    Buna seara

    Imi place continutul blogului tau si te-am adugat in lista mea. Felicitari pentru munca care o faci aici. Daca iti va placea blogul meu poate o sa il adaugi si tu in lista ta.

    Multumesc


  9. petric Says:

    Daca doriti sa facem link exchange cu siteul www.makeverything.com si www.wowjocuri.ro sectiunea "Linkuri",eu va adaug blogul in cele 2 siteuri in schimbul adaugarii pe siteul dumneavoastra a linkului www.wowjocuri.ro cu titlul "jocuri"

    P.S daca sunteti de acord cu link exchange-ul va rog sa imi trimiteti un mail la costel_box@yahoo.com cu numele siteului dumneavoastra si cu titlul cu care vreti sa fie adaugat


  10. visemarete Says:

    Povesteşti foarte frumos şi, pe măsură ce citeam, parcă mă identificam şi eu pe alocuri cu unele din trăirile tale. Mai ales la partea cu criza existenţială. Eu am 26 de ani şi parcă simt la fel.
    Să dea Domnul să ţi se îndeplinescă dorinţa şi să ai un copil.
    Şi... mulţumesc că m-ai adăugat la blogroll. Şi eu voi face la fel.
    O zi frumoasă să ai! :)


  11. aalliinnaa Says:

    Frumoasa viata! Frumos suflet! Drum drept in continuare!


  12. @aalliinnaa: Mulţumesc pentru aprecieri şi pentru urare!


  13. @visemarete: Îţi mulţumesc pentru cuvintele frumoase şi pentru urări. E o adevărată plăcere să te citesc!


  14. info Says:

    Frumos blog :) !
    Buna ziua,

    Sunteti interesat de un schimb de link-uri (link exchange) ?
    Eu va adaug link-ul pe http://kidinho.wordpress.com , iar dvs. imi adaugati link inspre http://www.ejocuribarbi.com .

    Mai jos aveti datele :
    Titlu : jocuri barbi
    Descriere : jocuri barbi
    Link : http://www.ejocuribarbi.com

    sau

    Jocuri barbi

    Daca sunteti interesat de acest schimb de link-uri , trimiteti-mi datele site-ului dvs. la adresa de mail infojocuri@gmail.com pentru a-l adauga.
    Astept un mesaj de confirmare pozitiv / negativ .

    Multumesc pt. timpul acordat !

    PS : Imi pare rau daca prin acest mesaj v-am deranjat !

    Numai bine !


  15. nota zece pentru blog! sincere felicitari.te-am adaugat de foarte multa vreme la blogroll-ul meu.vizitez blogul des,pastrez o impresie generala placuta.
    succes in continuare!
    Loredana


  16. catalin Says:

    Buna ziua, va intereseaza un schimb de link-uri cu http://www.jocuri-mancare.com ?
    Va adaug link-ul pe http://retetemancare.wordpress.com si http://catalinix.blogspot.com iar dvs adaugati inspre http://www.jocuri-mancare.com cu titlul jocuri de gatit .

    Astept confirmarea dvs,
    O zi buna!


  17. mandala Says:

    Buna, scrii tare frumos si mi-a placut tot ce am citit la tine, ma regaseam in unele povestiri ale tale.Sper ca mangaiatul cu usa e o gluma .
    Poate nu cu doamna barza ar tebui vorbit ci cu domnul barzoi !
    Te invit la mine pe blog sa-mi vezi picturile pe matase :
    http://consilierspiritual.blogspot.com/
    Succes !


  18. carmen.bica Says:

    frumos frumos si iar frumos....una din cele patru prietene cred...


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu