Niciodată Singură
Duminică.
Din nou, la cafea. Prima, pe ziua de azi. A doua, imediat după prânz. E ritualul zilnic, de la care nu fac rabat :)
De fapt, e tabiet. Cu toţii avem tabieturi. Eu am şi fixuri. Deh, nobody's perfect!
Nu ştiu câte tabieturi şi câte fixuri am. Nu m-am gândit niciodată să fac o delimitare a lor. Nici dacă are importanţă aşa ceva.
Tabieturi?
Uite, cafeaua servită de două ori pe zi, aproximativ la aceleaşi ore. Dimineaţa, mă trezeşte, la prânz, îmi dă energie. La prima cafea îmi citesc mail-urile, răsfoiesc presa naţională, ascult primele ştiri, îmi deschid Mess-ul, ca să văd dacă mi-a lăsat cineva vreun offline, mă uit în cele două conturi de pe site-urile pe care, încă, le mai „frecventez“.
Tot un obicei, transformat în obligaţie profesională, a devenit şi drumul zilnic la instanţă, unde urmăresc îndeosebi procesele penale. Mai aflu câţi s-au bătut, s-au înjurat, s-au înjurat de mamă, tată, fraţi, surori, cine a furat o găină, o pompă...din astea. Apoi, vizita la primărie unde, înainte de toate, aflu ce reţete au mai inventat fetele, care e cel mai cool parfum distribuit prin reprezentanţi, cine şi-a mai tras o haină sau o bijuterie nouă sau care e ultima fiţă în materie de coafură. Dacă am noroc, intru şi la şefi. Dacă nu, îmi caut „senzaţionalul“ în altă parte. Când n-am inspiraţie, ies în stradă ca să văd încotro bate vântul şi unde zboară gărgăriţa. Şi câte zile din astea n-am....
În tabiet s-a transfromat şi „porţia“ de desene animate pe care o servesc aproape în fiecare seară şi despre care e a treia oară când vă povestesc(nu m-a lăsat, încă, memoria). Las totul, şi net, şi blog, şi soţ, pentru cele 20-25 de minute de „Tom şi Jerry“ de pe Boomerang TV ( îi fac şi reclamă, cu ocazia asta!).
Apoi, mai e Mircea Badea. Ar trebui să fie mândru că-i ascult elucubraţiile (luate în sensul bun al cuvântului) până spre miezul nopţii, pentru că nu prind reluarea de la 10 (serviciul mă mănâncă) şi nici nu suport să văd emisiunea înregistrată pe site-ul postului.
Dar uite că-mi veniră în minte şi fixurile! E chiar o problemă atunci când nu-mi găsesc pe desktop icon-urile cu scurtături exact acolo unde le-am pus. Mă enervează când descopăr în calculator programe noi, instalate de soţ, şi eu nu ştiu la ce folosesc(pentru el, toate-s importante....până în momentul în care constată că PC-ul nu are cum să ducă mai mult decât poate).
Nu suport dezordinea, deşi nu am mania curăţeniei. Mă enervează să fac munca altuia, când ştiu că el avea timp şi pentru ea. Dar astea-s fixuri?
Deja am pierdut firul, nu mai ştiu de unde am început. Vorbesc mult, dar nu spun nimic :)
Pauza s-a terminat...Back to work!
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu