Niciodată Singură
Nu-i frig, dar e-o umezeală(de la ploaia măruntă care nu mai conteneşte să cadă de aseară) care-mi dă senzaţia că-mi intră până-n ultima fibră (care-o mai fi şi aia!)
Lunea este singura zi din săptămână în care nu-mi vine nici să mă trezesc, dar-mi-te să mai ies din casă şi să bat străzile! Azi, mai mult decât oricând, aş fi întârziat în aşternutul cald, tocmai pentru că era urât afară şi mai aveam „la rezervă“ câteva textuleţe.
Dar, ţi-ai găsit! La prima oră, a trebuit să gătesc o supiţă pentru iubitul meu soţ. N-a fost o corvoadă, pentru că-mi place la bucătărie. Apoi, repede-repede, mi-am băut cafeaua, mi-am citit mail-urile (peste revista presei am sărit), offline-urile (nu se poate fără!), m-am îmbrăcat şi dusă am fost. Cu ploaia am plecat pe teren, cu ea am venit înapoi.
N-am găsit nimic de domeniul senzaţionalului(nu ştiu de ce oi umbla atât de mult după el?), aşa că m-am mulţumit tot cu textele de la rezervă.
Pentru că e luni şi toată lumea de abia face ochi la începutul săptămânii. Marţi se trezeşte, miercuri se dă jos din pat, joi îşi bea cafeaua şi vineri aşteaptă sfârşitul programului(de obicei, scurt), ca să se bucure de cele două zile de weekend.
Cine să aibă chef să vadă chiar de luni un ziarist? Şi să mai facă şi conversaţie cu el?
I-am mulţumit lui Doamne-Doamne că nu s-a petrecut vreo grozăvie de ieri până azi (solidară cu semenii, ceva de speriat!) şi mă rog la acealaşi Doamne-Doamne să se termine repede şi şedinţa consiliului local, care e de la 17.00, ca să mai trimit vreo două articole, să nu-mi ridic în cap şefii chiar de la începutul săptămânii.
În rest...„afară plouă, plouă/şi-i trecut de ora două“, vorba cântecului.
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu