Niciodată Singură
Mi-a mai trecut...
Pentru că, deşi nu e recomandată o astfel de atitudine, am vorbit cu cei care mă citiseră deja şi erau implicaţi în organizare.
Ca om, mă bucur de credibilitate în faţa lor, ceea ce nu pot spune despre ziar, care a avut noroc de faptul că nu a fost criticat în mod public. Oricum, ştiu care e impresia generală şi n-aş vrea să fiu în pielea celor care îl conduc(deşi sunt convinsă că-i doare la cozoroc de asta).
Azi am spus şi despre blog. Încă nu am dezvăluit locul unde îmi postez rândurile, deja se ştie că am „pătrăţica“ mea în blogosferă, am fost încurajată să fiu eu însămi şi să fac public tot ceea ce se întâmplă în comunitatea noatră.
E o responsabilitate pe care cred că mi-am asumat-o deja.
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu