Niciodată Singură
Şi marţi, şi 13...ce s-au mai potrivit!
Cine e superstiţios, cu siguranţă că se roagă ca ziua de azi să treacă mai repede şi fără incidente(mai ales că marţea mai este cunoscută şi pentru cele 3 ceasuri rele!!!).
Eu n-am probleme de genul ăsta. M-am lecuit de superstiţii prin autosugestii pozitive. Am fost persoana care se întorcea din drum dacă uita ceva acasă şi făcea 7 paşi înapoi dacă îi tăia pisica neagră calea. Într-o bună zi, mi-am spus că astea-s prostii. De faza cu pisica neagră am scăpat convingându-mă că mie n-are ce să mi se întâmple dacă am pisică acasă. Iar întorsul din drum l-am considerat benefic în condiţiile în care mi-am uitat umbrela şi afară plouă cu găleata ori nu eram sigură că am încuiat uşa, că am închis gazele sau apa.
Se spune că nu e bine să speli lunea, dar am găsit undeva că de fiecare zi a săptămânii este legată câte o supersiţie legată de spălat, ceea ce ar însemna că ar trebui să umbli împuţit, ca să fii sigur că nu dă vreo maşină peste tine(oricum nu se va apropia nimeni de tine din cauza miasmei....). Se mai spune că aduce ghinion privitul în sobă când lemnele ard, că nu e bine să treci pe sub scară, că e de rău când îţi ard obrajii sau ţi se zbate ochiul ori dacă dăruieşti un inel de aur, cu perle. De ce mi-aş încărca memoria cu toate astea şi mi-aş risipi energia ca să evit ghinionul? Ce ţi-e scris, în frunte ţi-e pus! Şi, vorba aceea, „La vita e bella“!

Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu