Niciodată Singură
N-am mai vorbit cu prietena mea de mai bine de două săptămâni şi constat că nu-i simt lipsa. Este foarte adevărat, am avut o perioadă destul de încărcată din punct de vedere profesional, iar acasă am avut multe de făcut, încât nu prea am simţit cum a trecut timpul.
La fel de adevărat mai este şi că ea a intrat în sesiune(este studentă în ultimul an) şi a mai avut şi de pregătit cele necesare pentru pomenirea mamei sale, care s-a stins exact în urmă cu jumătate de an.
Totuşi, nu am căutat-o şi nu m-a căutat. Eu am avut reţinerile mele, despre care am scris zilele trecute. Ea, poate, mai gândeşte că, de fapt, gluma mea, a fost o bătaie de joc.
Nu mai am resurse să mă implic în problemele ei interioare. Cred că e destul de mare ca să şi le rezolve. Singură sau cu ajutorul celor care, poate, o înţeleg mai bine şi au mai multă răbdare decât mine.
Când nu vorbesc cu ea mai mult timp, nu mă mai simt încărcată negativ. Sunt liniştită şi pot vedea lucrurile într-o altă lumină.
Totuşi, simt că e prietena mea şi nu înţeleg cum îmi trec prin minte gândurile astea...
Mi-e bine cu mine?

Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu