Niciodată Singură


Azi mi-a dispărut motanul. Ca în fiecare dimineaţă, i-am dat drumul afară şi, când l-am chemat la masă, nu s-a arătat. Nu l-am căutat imediat, pentru că obişnuia să umble teleleu prin curte. Mai târziu, m-am îngrijorat: niciodată nu se lipsea de păpica de dimineaţă, înainte să cutreiere maidanul.
Au trecut 10 ore de când i-am dat drumul pe uşă, s-a întunecat, s-a lăsat frig, şi el tot nu a venit. Mai am o speranţă: s-a hotărât, în sfârşit, să viziteze „fetiţele“. Pentru că, la aproape doi ani, încă se mai juca cu mămica lui în nisip!
Şi dacă nu-i aşa?


Etichete: edit post
1 Response
  1. Nu pot sa comenetz!!!! Schimba te rog interfata ca ne-ai inebunit.


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu