Niciodată Singură
Chiar mă amuză vâlva provocată legea asta cu stocarea datelor privind telefoanele, sms-urile şi e-mail-urile. Nu că am eu un mare chef de băşcălie în momentul ăsta, dar chiar nu înţeleg de ce-şi face românul atâtea griji? Nu cumva una dintre cele 10 porunci spune „să nu minţi“? După îmbulzelile de pe la toate raclele cu moaştele sfinţilor, ştiuţi şi neştiuţi, de prin mănăstiri, n-am dovedit noi că suntem un popor de creştini? Nu am arătat pînă acum, cu vârf şi îndesat, câtă sete de adevăr avem, de am aflat cu exactitate şi „cine-a tras în noi, în 21-22“?
Atunci, de ce să ne stresăm din cauza faptului că tot ce vom glăsui la telefon sau vom trimite pe mail de azi înainte „poate fi folosit împotriva noastră“?
Uite că eu nu mă tem. N-am nimic de ascuns! Mă doare direct la cozoroc de faptul că nenea securistu' (sau cum s-o numi el în vremurile astea) ştie la ce oră îmi sună deşteptătorul, de câte ori pe zi fac pipi, cu cât mi-a întârziat ciclul şi dacă mi-o trag cu strigături. N-are decât să-mi citească sms-urile, că oricum nu trimit mai mult de 5 într-o lună şi îi dau liber şi la cele n-şpe adrese de e-mail, pentru că, în afară de revista presei şi de spam-uri nu primesc în ele! Nu ştiu cu cât îi voi ridica eu nivelul de cultură generală dacă va mai şti că nu mă înţeleg cu soacra şi că, pentru cel puţin un secol de acum înainte n-am de gând să-mi găsesc vreun amant! Nu ştiu cât îl va interesa faptul că nu adorm niciodată seara până nu-mi iau „porţia“ de Tom şi Jerry!
Şi ştii de ce? Pentru că, oricum, toate chestiile astea sunt demult cunoscute şi consemnate undeva. Viaţa mea, ca şi a celorlalţi indivizi care se numesc jurnalişti, e demult expusă pe tapetul celor care de abia aşteaptă să ne prindă cu ceva, să ne pună pumnul în gură dacă le deranjăm somnul dulce.
Mereu am fost de părere că numai laşii ascultă întotdeauna pe la uşi, ca să ştie cum să lovească apoi, la adăpostul întunericului. Eu iubesc Lumina. Iar dacă am ceva de spus, cu siguranţă că voi spune. Ce-i aşa de greu de înţeles?
Aştept şi ziua în care mi se vor pune microfoane sub pat şi camere video la toaletă. Atunci promit spectacol total!
P.S.: Dreptul la intimitate nici nu a fost inventat :)
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu