Niciodată Singură
În seara asta nu scriu...
Am avut intenţia de a posta ceva, dar erau prea multe idei în mintea mea, aş fi vrut să scriu despre toate şi nu aveam atâta timp.
Şi am avut parte şi de o surpriză. Plăcută. Dar, pentru că ţine de profesia mea, n-o să dau detalii. Am câştigat o sursă foarte importantă pentru mine şi nu vreau s-o pierd pe motiv că „am dat tot din casă“.
S-ar putea să mă mut pe WordPress. Mi-am făcut deja contul, dar încă nu m-am hotărât să încep o „viaţă nouă“ acolo. Dacă o voi face, probabil că postările mele vor fi de altă natură.
Deocamdată m-am obişnuit şi îmi place aici. Nu mă mai satur citind blogurile altora. Cum s-ar zice, am jucărie nouă şi încă nu m-am plictisit de ea!
Totuşi, în seara asta, părăsesc devreme blogosfera, în favoarea soţului meu care, deşi nu a avut curiozitatea să-mi citească postările, mă încurajează să scriu tot ce-mi trece prin cap.


Etichete: edit post
2 Responses
  1. calatorul Says:

    Este un microb care se instaleaza repede si ataca tot. Boala cronica . Mutare usoara . Te pup . Profu'


  2. Corect: boală cronică, incurabilă :) !
    La mutat mă mai gândesc. Sunt fidela „primei iubiri“! :D


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu