Niciodată Singură
Azi, n-am timp de nimic...nici ieri n-am avut, aşa încât şi postarea de ieri a rămas în stadiul de nefinalizată...Şi am atâtea în minte-nici nu ştiu câte-s chestii „deştepte“ şi câte „balast intelectual“-încât habar n-am când o să ajung să le scriu.
Dar chiar îmi place blogul ăsta. Alaltăieri n-am avut net vreo juma' de zi şi nu mă dădeam de ceasul morţii că n-am cum să-mi trimit textele la ziar, mai degrabă mă perpeleam că nu ajung să scriu un rând aici!
Daaaa!!!! Îs dependentă de net ca de cele două căni de cafea pe care le savurez zilnic sau de porţia de desene animate cu Tom şi Jerry, care mă relaxează înainte de culcare. Şi ce dacă unii mă iau în râs din cauza asta, eu ştiu că e vorba de o terapie care mă ajută să mă detaşez de toate rele de peste zi!
Mi-am pus şi Trafic Ranking, dar numai aşa, că mi-a dat o idee Călătorul ( http://plecatdeacasa.blogspot.com/).
Dar nu sunt deloc pocnită de curiozitatea de a afla câţi mă caută într-o zi, pentru că postările mele sunt la fel de cuminţi ca şi viaţa pe care o duc.
Aşadar, azi n-am timp de blog: teren, scris, drum în redacţie, şedinţă(cine ştie cât de ciufulită sau de coafată ies de acolo, pentru că, regula spune că nu e de bine când te convoacă la chestii din astea). But...nu contează, totul face parte din existenţa pământeană...ce-o fi „dincolo“, om mai vedea(dacă om vedea!!!)

Etichete: edit post
1 Response
  1. calatorul Says:

    Draga mea , ,,Singura " , pofta vine mincind . Multumesc .Te pup. Profu'


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu