Niciodată Singură
Ieri s-a lămurit şi problema textelor aşa-zis trunchiate. Cum am bănuit, era vorba despre spaţiu. Trebuie să ne limităm la un număr de semne, altfel, tot ce este în plus, cade. Şi nu întotdeauna ceea ce se taie la corectură este în plus, poate fi chiar substanţa articolului(cum s-a întâmplat la mine, zilele trecute). Măcar m-am liniştit din acest punct de vedere.
Mi-am recitit azi rândurile de aseară şi am zâmbit. Aveam dreptate când spuneam, odată, că eu sunt un ziarist atipic: prea cuminte, prea corect, cu prea mult bun-simţ. Nu-s genul care să se dea bătut, dar nici cel care dă cu capu-n uşă pentru orice. N-am mizat şi nu voi miza niciodată pe cartea tupeului, ci pe credibilitate. Şi pe sinceritate. Mă bucur că-mi pot privi în ochi cititorii, fără să-mi fie ruşine de ceea ce am scris.
E mare lucru, zic eu.
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu