Niciodată Singură
Îs tare obosită, dar încărcată pozitiv în urma evenimentelor petrecute azi. Mi-a plăcut la liceu, organizare impecabilă (evident, pe măsura banilor care n-au fost mulţi, dar suficienţi pentru o măslină şi o carbogazoasă, acolo, pe masă), atmosferă de sărbătoare şi veselie peste tot. Am primit un exemplar al revistei liceului, cu apariţie trimestrială, realizată în condiţii grafice deosebite de un grup de elevi inimoşi, unii dintre ei animaţi de gândul de a deveni ziarişti. Chiar cred că vor ajunge, pentru că au idei şi fler, deşi încă mai au de lucru la text.
S-a vorbit şi serios: despre proiecte, despre parteneriate. S-a creat chiar şi o asociaţie a părinţilor, care va milita, printre altele, pentru direcţionarea acelui 2% din impozitul pe venit către liceu. Om trăi şi om vedea ce s-o alege şi din asta...
Mâine, înapoi la lucru, deşi e sâmbătă şi, cel puţin teoretic, e ziua mea liberă din săptămână. Ei, acum nu e.
Mă duc la nani, deşi am de transcris şi o înregistrare audio. Am lăsat-o baltă...am şi eu un soţ, nu?
Şi, apropo de nani:

În sala de operaţii:
Anestezistul: facem anestezie de-a noastră sau de import?
Chirurgul: De import.
Anestezistul: Nu mai avem.
Chirurgul: Atunci, de-a noastră.
Anestezistul: Naaaaniiii, naaaaaniiii, puiul mamii!!!

Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu