Niciodată Singură
Nu mi-am propus „să dau în cap celor care îmi provoacă greaţă“, cum spuneam ieri. Mai ales în condiţiile în care, până acum, nu mi-am făcut public numele real. Ar fi ca şi cum aş lovi pe la spate, la adăpostul întunericului. Este adevărat, simt nu numai greaţă, ci şi furie faţă de cei la care m-am referit şi, cu siguranţă, mă voi mai referi, dar acest lucru nu înseamnă că scopul meu este să-i înjur atunci când nu-mi place comportamentul lor. Dacă n-am puterea să-i schimb, trebuie să precizez de la bun început că, prin consemnările mele, nu fac altceva decât să-mi exprim sentimentele. Iar cine mă citeşte să-mi spună dacă am sau nu dreptate, să-mi dea motive de meditaţie.
Cunoscuţii nu mi-au descoperit, încă, blogul, dar e drept că nici nu „m-am lăudat“ cu el. I-am făcut oarece reclamă pe un site destul de „populat“ şi popular, unde am un profil public, dar ieri am renunţat la ea. E bine să fii modest, nu-i aşa?

Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu