Niciodată Singură
Acu' îs supărată. Nu chiar atât de rău, dar supărată. Din textul meu despre întâlnirea de la liceu făcură varză...Cine-l va citi, va rămâne cu convingerea că mi-am bătut joc şi că, pentru rândurile alea puteam stau acasă, un simplu telefon, o declaraţie de la cine trebuie şi gata!
Mă gândesc serios să postez pe blog toate articolele mele, necosmetizate şi necenzurate. Măcar aşa, aş fi împăcată cu mine şi, mai ales, cu cei care mi-au acordat încredere.
Acum, back to work!
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu