Niciodată Singură
În această dimineaţă, am trecut la blogurile preferate pe cel al Anei Maria Georgescu. „Fetiţa-minune“, cea care ne-a încântat, odată, cu „Ochii tăi“.
Mi-o amintesc în emisiunea lui Tucă: era, dacă nu mă-nşel, împreună cu tatăl ei, care încerca s-o promoveze. Mi-a atras atenţia puritatea ei. Şi-apoi...cântecul: o oază de linişte într-o piaţă muzicală dominată de zgomote.
Am descoperit (cum altfel?) întâmplător acest blog: http://anamaria-georgescu.ro/
Mi-a plăcut din prima clipă. Mi-a oferit o altă imagine a tinerei despre care credeam că succesul din adolescenţă i s-a urcat la cap. Am urmărit-o, acum vreun an, cum evolua la „Divertis“. Probabil, din cauza rolului, am crezut că e plină de fiţe. În aceste zile, citindu-i postările, a fost o surpriză să aflu că, în realitate, Ana Maria este o fată normală, cu bucurii, neîmpliniri, vise...
Nu sunt un fan Ana Maria. Dar aş putea deveni. Mai întâi, ar trebui să-i ascult cântecele(nu-i ştiu decât vreo două, din perioada ei de început). Dar îmi propun să le caut.
Până atunci, rămân la „Ochii tăi“.


video
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu