Niciodată Singură
Yes! Yes! Yes!
Sunt bătrână şi mă bucur ca un începător de faptul că azi mi-a intrat articolul aşa cum l-am scris! A nu se înţelege că, până acum, „producţiile“ mele au fost modificate la greu, numai că (zic eu, pentru că alt motiv nu-mi vine în minte, în lipsa explicaţiilor oficiale pe care nu le cer niciodată), din lipsă de spaţiu, în ultimul timp, textele mi-au fost serios trunchiate, încât şi-au pierdut în neant orice sens.
Acum, mă întorc la muncă...O să-mi ia ceva timp ceea ce intenţionez să trimit pentru mâine la tipar, dar nu m-am putut abţine să nu trec şi pe aici, să văd ce mai scrie lumea la prima oră.
Mă surprinde şi chiar mă bucură faptul că, deşi mi-am făcut jurnal virtual de 11 zile, deja 8 persoane din imensul spaţiu al blogosferei îmi alocă 2-3 minute că să mă citească! Iarăşi reacţionez ca un copil, nu?
Gata, back to work!
2 Responses
  1. calatorul Says:

    Surprize placute . Pune-ti Trafic Ranking ,sa vezi exact citi vizitatori ai pe zi .Cu respect. Profu'


  2. Da, m-am găndit şi la chestia asta, dar scopul meu nu este să contabilizez vizitatorii ci, în timp, să intru în conact cu oameni care mă pot ajuta să evoluez. Blogul e doar un prim pas în atingerea scopului, nu scopul în sine.
    Mulţumesc pentru vizită, te mai aştept. Poate vorbim şi pe mess. Toate bune!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu