Niciodată Singură
Da' ce credeţi, am putut?
Aseară am mai bloguit, dar nu în sensul că am scris, ci m-am uitat peste gard, la alţii :)
Şi ce am descoperit, cu ocazia asta? Blogul primului meu şef! Măcar o dată, în viaţa asta, suntem amândoi egali: „bobocei“ în blogosferă! Să mai spună cineva că nu există dreptate! :))
Interesant este motivul pentru care a devenit blogger: „să arate că poate scrie, zilnic, despre el şi viaţa lui, despre lucrurile văzute şi trăite“.
Oare unde şi la cine am mai „auzit“ asta? ;)
Şi chiar îmi place cum scrie, îi descopăr acea latură a personalităţii care nu credeam că există!
În anii în care nu a mai avut ocazia să dea cu mine de pământ (aşa îmi place să-i spun perioadei în care m-a ajutat să învăţ meserie), ne-am întâlnit deseori. La început, nu puteam să văd în el altceva decât un (fost) redactor-şef destul de sever. Multă vreme, prezenţa lui mă intimida. La început, prietenele mele credeau că mă simt atrasă de el...într-un alt mod, dar NU! Din fericire!!! :))
În timp, însă, am reuşit să-i văd şi cealaltă faţă. Un om obişnuit, cu un dezvoltat simţ al umorului. Bineinţeles, un reporter foarte bun, atent la tot ce mişcă în jurul lui (nu degeaba scrie pentru cine scrie!). Astă-vară am reuşit şi ceea ce, în urmă cu şase ani şi jumătate, nici nu credeam că e posibil: să facem şi o poză împreună, pentru arhiva personală a fiecăruia (evident, într-un loc public şi în postaze mai mult decât cuminţi).
Sincer, de când trec din blog în blog, nu mi-a trecut niciodată prin minte să dau un search la numele lui. Faptul că i-am descoperit aseară blogul, absolut întâmplător, confirmă o vorbă veche: lumea e mică. Atât de mică, încât am mai aflat că şi alţi jurnalişti din media locală şi-au făcut blog, şi tot relativ recent! Dintr-o dată, nu m-am mai simţit stingheră în acest spaţiu. Am prins curaj. Ştiu că voi merge înainte.
Că sunt, încă, la început.
...doar v-am zis că nu sunt „niciodată singură“!
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu