Niciodată Singură
M-am pomenit fredonând refrenul ăsta, cu regretul că nici în seara asta n-am timp să citesc toate blogurile pe care le urmăresc şi nici să scriu şi eu ceva pentru sufletul meu.
De abia mi-am terminat articolul, sigur şefa va face spume că i l-am trimis târziu, dar dacă vrea ca mâine ştirea să apară numai la concurenţă, e problema ei cum îşi gestionează nervii. Eu sunt obosită şi flămîndă după ce am stat două ore şi jumătate în hărmălaie şi frig, şi după alte două de redactat un text.
Mâine nu ştiu ce mă aşteaptă, sunt din nou la mâna imprevizibilului.
Şi mai e şi luni, ziua în care nici iarba nu creşte :)
C'este la vie!
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu