Niciodată Singură
Ieri după-amiază „mi-a sucombat“ netul, motiv pentru care, aseară, în loc să hălăduiesc prin blogosferă...m-am jucat. Am deschis folderul cu chestiile care obişnuiau, cândva, să mă relaxeze şi am ales.
ZUMA!!!!
A fost o perioadă când îl jucam ore, zile, săptămâni! Parcă eram în transă. Mă străduiam să nu pierd...vieţile şi să ajung până la ultimul nivel! La un moment dat, am realizat că, în afară de ochi roşii, dureri de cap şi insomnii nu câştigam. Aşa că l-am lăsat.
Aseară, l-am (re)descoperit. M-am ţinut de el vreo oră, până mi-am dat seama, din nou, că nu-mi foloseşte la nimic. Ba chiar începuse să mă şi enerveze, pentru că în timpul în care nu-l mai jucasem, îmi pierdusem şi îndemânarea de „a omorî“ bilele.
Aşa că, am închis calculatorul şi m-am băgat în pat cu gândul să văd un film. N-am reuşit. Ori n-am dat eu unde trebuie, ori numai din astea erau peste tot: bătăi şi împuşături. Cum n-am fost niciodată fanul pistoalelor, al bumbăcelilor şi al picioarelor azvârlite-n scăfârlia cuiva, am dat pe desene animate. Evident, mi-am servit porţia zilnică de „Tom and Jerry“(în original). Apoi, am dat pe Antena 3, unde Gâdea & Comp. dezbăteau jaful de la Braşov şi furtul de armament de la Ciorogârla(cât de mioritic sună!).
Am adormit.
Asta a fost sâmbata mea.
Dimineaţă aveam iar net. Dar n-am mai avut eu chef pentru e-mail, Mess ...bla...bla.
Parcă şi la blog m-am uitat chiorâş.
E clar, am nevoie de o pauză.
În plus, am remarcat că, una dintre persoanele care-mi urmărea postările, a renunţat la acest „efort“. O felicit...Nu mi-am propus să impresionez. În plus, ştiu că sunt atâtea bloguri interesante, că nu-mi permit să-l compar pe al meu cu ele.
OK...
Înapoi la odihnă. Mâine o iau de la capăt cu toate.
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu