Niciodată Singură
Am fost ocupată.
Îmi place să fiu ocupată, activă, să nu mă plâng că am timpi morţi.
Dar totul are un preţ...
Toată săptămâna am avut de rezolvat multe probleme, atât de serviciu, cât şi casnice, contra cronometru. Au fost şi zile în care am fost nevoită să trag de mine ca să nu-mi las treburile neterminate, pentru că ştiam că mai târziu avea să fie prea târziu.
Nici ziua mea n-am simtit-o ziua mea decât după ce am dat send pe e-mail articolului pentru care a trebuit să mă deplasez 7 kilometri(şi era să rămân şi pe acolo, dacă nu mă iubea Dumnezeu-încă o dată am avut convingerea că-s norocoasă!).
Aşa că...am obosit!
De două zile, mă culc odată cu găinile, iar în toiul nopţii mă trezesc, butonez telecomanda sau intru pe net. Mai nou, în această dimineaţă, la 5.20, aveam cafeaua făcută şi îmi serveam micul dejun în semi-întuneric, pentru că nu era frumos să-i scol pe toţi ai casei.
Peste şase ore şi jumătate merg pe teren(lucru care mi se întâmplă foarte rar, în ultimii 3-4 ani, duminica), iar după-amiază o să trebuiască să scriu iar contra cronometru, pentru că, de regulă, ziarul se închide mai devreme.
Nici de blog nu mai am timp, deşi îmi doresc să scriu şi pentru mine, nu numai pentru alţii.
Asta e. Tot ziceam eu că-mi place să fiu ocupată...:)

Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu