Niciodată Singură
Am primit-o pe Mess. E veche, dar tot am râs citind-o:

Un poliţist opreşte un şofer şi-l anunţă că, pentru că purta centura de siguranţă, a câştigat 5.000
$ la un concurs de siguranţă la volan.
„Ce vei face cu banii de la premiu?" întreabă ofiţerul.
Bărbatul răspunde: „Cred că o să fac şcoala de şoferi, ca să-mi iau carnetul.“
În acel moment, soţia sa, care stătea lângă el, spune : „Domnule ofiţer, nu-l ascultaţi. Face pe deşteptul doar când e beat!“
Conversaţia îl trezeşte pe un tip din spate, care, când îl vede pe poliţist, spune supărat: „Ştiam eu că n-o să ajungem departe cu maşina asta furată!“
Tot atunci, cineva din rulotă bate în geam şi o voce întreabă: „- Am trecut deja graniţa?“
Etichete: edit post
2 Responses
  1. Super tare! Rid si eu cu tine, fiindca e foarte bun bancul! O fi vechi, daca zici tu, dar eu nu-l stiam... super... merci



:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu