Niciodată Singură
Azi am făcut sărmăluţe.
N-am de gând să trec în revistă meniul zilei, ci doar să spun că, atunci când îmi propun să fac sărmăluţe, se ştie că în casa mea se poate muri de foame.
Până-s gata. Ele, nu eu :)
Pentru că „procesul tehnologic“ durează vreo 3 ore jumate(două la „învelit“ aluatu-n frunză, restul e treaba aragazului). Demn de Cartea Recordurilor! Aşa e la mine! Şi nu pricep de ce! Nu-s vreo mocăită, sunt obişnuită cu cratiţa şi am depăşit demult etapa „ochiuri cu cartofi prăjiţi“! Cele o sută de kile ale soţului meu pot confirma asta!
Bine că, de data asta, nu le-am terminat la miezul nopţii, iar Puiul meu s-a putut înfrupta din delicatesa culinară fără teama că va merge la culcare cu stomacul plin.
Şi nici nu riscă să viziteze baia, prea des, la noapte!
„Sweet About Me“ :)




Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu