Niciodată Singură
Am cunoscut-o întâmplător. Bineînţeles, pe net.
Întâi, am remarcat-o în lista de prieteni ai unui amic (virtual) de pe un site destul de popular la noi. A apărut destul de târziu acolo, adică exact atunci când credeam că individul îmi acorda...exclusivitate :)
I-am citit datele din profil. Se numea Angela. Nu mi s-a părut o persoană ieşită din comun. Ce-i drept, prefera un alt gen de muzică decât mine, însă, în rest, părea OK. Nu-mi plăcea formula de întâmpinare aleasă pentru cei care îi vizitau pagina. Nu ştiu de ce, aveam impresia că, dincolo de acele cuvinte prin care le spunea celor care n-o plac să o ocolească, se ascunde un fel de furie, de agresivitate.
I-am spus acest lucru şi amicului virtual care o avea în listă. Nu mi-a dat dreptate. Mi-a zis că discutase cu ea pe Mess şi că i se păruse de treabă.
La un moment dat, Angela s-a hotărât să-şi şteargă contul de pe acel site. Le-a scris tuturor celor care îi erau prieteni virtuali că ea este o persoană cu handicap locomotor şi că a ales să se retragă.
Am simţit nevoia să-i trimit un mesaj privat deşi nu mă număram printre cei cărora le spunea adio. I-am apreciat postările, sensibilitatea şi i-am urat tot binele din lume.
După trei zile, găsesc un mesaj privat, cu o solicitare de prietenie virtuală: era de la Angela. Se reîntorsese pe site. Îşi crease un alt cont, cu o denumire asemănătoare celei vechi. Bineînţeles, am acceptat invitaţia ei.
Ulterior, i-am dat Angelei adresa mea de Mess şi am discutat acolo.
Povestea ei de viaţă m-a uluit. Avea 41 de ani, era văduvă de ceva timp, susţinea că trecuse printr-un viol şi printr-un accident care îi afectase coloana vertebrală şi membrele inferioare. Dacă îmi amintesc bine, Angela mi-a mai spus că, înainte de a rămâne imobilizată, se ocupa de o agenţie de turism, iar în prezent colaborează cu postul Radio Iaşi.
Recunosc, întâlnirile virtuale cu Angela au fost puţine. Ultima oară am discutat cu ea înainte de Crăciun. Deşi am mai văzut-o online, nu m-a mai abordat niciodată şi nici eu n-am vrut s-o tulbur. La un moment dat, chiar am scos-o din listă. Între timp, ea îşi lichidase din nou contul de pe site-ul unde o remarcasem...

În urmă cu câteva ore, o simplă căutare pe Google m-a dus la un articol, publicat în urmă cu doi ani de o gazetă din nord-vestul ţării, în care era descrisă povestea unei femei înşelate de un bărbat pe care l-a cunoscut pe net.
În 2006, aceasta şi-a creat un cont pe un site destinat celor aflaţi în căutarea unui partener. Astfel a intrat în legatură cu un individ care s-a dat drept un revizor din Braşov, divorţat, cu un copil în întreţinere şi cu o mamă bolnavă în grijă. În realitate, omul locuia în altă parte a ţării, era căsătorit şi se ocupa cu deratizări! Bineînţeles, nici poza postată pe site nu era reală!
În mai puţin de o lună, cei doi au lăsat deoparte prejudecăţile şi au început să-şi împărtăşească fanteziile sexuale. Mai mult, femeia a ajuns să-şi înregistreze pe cameră jocurile erotice şi să i le trimită partenerului său de conversaţie.
După un timp, ea i-a propus o întâlnire. La început, el a dus-o cu vorba. Apoi, ca să nu piardă ocazia de a-şi satisfacă fanteziile, a acceptat. Se întâmpla în octombrie 2006. Pretextând că e într-o deplasare de serviciu, omul a invitat-o în oraşul cu pricina. De fapt, o aducea în oraşul în care locuia, chiar în casa mamei sale, care plecase pentru câteva zile. De acasă a scăpat motivând că intenţionează să facă ordine în garajul bătrânei!
N-a aşteptat-o la gară. Mai mult, şi-a închis şi telefonul. Când femeia se hotărâse să urce în trenul care ar fi dus-o înapoi, acasă, el a sunat-o. I-a spus că era reţinut la firmă, că va trimite un coleg s-o conducă la apartament şi că, în scurt timp, va veni şi el.
La scurtă vreme după apariţia „colegului“, femeia şi-a dat seama că individul era chiar partenerul ei de pe net. Deşi a recunoscut că a minţit-o, aceasta a acceptat să-i satisfacă şi pe viu fanteziile sexuale.
După cele câteva ore de plăcere, stropite din plin cu alcool, bărbatul i-a propus să iasă în oraş. Ca să nu fie văzut doar cu ea, el a plecat să-şi aducă un prieten cu soţia lui.
Când s-a întors cu aceştia, nu şi-a mai găsit amanta în apartamentul de la etajul 8. A crezut că-i face o farsă, motiv pentru care a căutat-o peste tot. Inclusiv pe balcon. Şi a înlemnit: femeia pe care o cunoscuse pe net zăcea, într-o baltă de sânge, pe terasa de la etajul I.
S-a dus s-o vadă pentru o clipă. A intrat, pretextând că soţia amicului său era medic, pentru a vedea dacă femeia trăieşte. N-a mai aşteptat Ambulaţa.
Când s-a văzut abandonată pe un pat de spital, femeia le-a spus poliţiştilor că sărit de la etajul 8 ca să scape de individul care o violase şi care ar fi încercat să o plaseze şi prietenilor lui. Mai mult, el ar fi ameninţat-o că, dacă nu accepte să se culce cu toţi,o va vinde unor proxeneţi.
Căutat acasă de oamenii legii,bărbatul a fost nevoit să recunoască escapada amoroasă în faţa soţiei. Aceasta, însă, l-a iertat. Ulterior, a scăpat şi de dosarul penal. Amanta îşi retrăsese acuzaţiile, recunoscând că, băuse prea mult , se aşezase pe balustrada balconului şi se acolo a căzut în gol din cauză că ameţise.
După o lună de spitalizare, femeia s-a întors în oraşul ei. Atunci, a hotărât să nu mai intre pe Internet. Şi-a închis şi pagina care-i adusese atâtea belele.

Dar a deschis alta. Acolo unde am cunoscut-o şi eu.
Pentru că femeia din articol este Angela.




Etichete: edit post
2 Responses
  1. ana Says:

    trista povestea; alegerile sunt numai ale noastre si nu trebuie sa invinovatim pe nimeni...


  2. Exact asta am vrut să spun şi eu.


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu