Niciodată Singură
M-am trezit cu capul greu...nu de idei, ci de prea multe ore petrecute ieri în fața PC-ului. Măcar de-aș fi scris ceva care ar fi deschis ediția de azi a ziarului. Nuuuu... Am stat pe net, am citit bloguri, ... You Tube ș.a.m.d.
Mă dor și ochii... Nici n-am prea dormit, deși am închis televizorul imediat după știrile de la miezul nopții de la Antena 3. De obicei, când rămân singură, dorm cu televizorul deschis. De data asta, am vrut să-mi demonstrez că am crescut, am luat telecomanda și l-am închis. N-am adormit imediat. Și patul mi s-a părut nefiresc de mare, deși, atunci când sunt cu Puiul meu, mi se pare nefiresc de mic!
Mi-am dat deșteptarea imediat ce am văzut că s-a luminat. Ca în fiecare dimineață, m-am dus la bucătărie și, din reflex, era să pun în cana cu Buggs Bunny a Puiului amestecul de ciocolată caldă, capuccino, ness și zahăr pe care i-l pregătesc zilnic. Mi-am reaminitit, fără nicio plăcere, că Puiul e la 80 de kilometri distanță și, la ora aia, sigur doarme cu perna-n cap!
Mi-am făcut, cam fără chef, cafeluța și am revenit în cameră, în fața calculatorului pe care îl deschisesem când „am făcut ochi“.
Mmmm....tare aiurea mai e când te trezești singură. Aș fi plecat și eu în weekend, însă, din câte am înțeles ieri, mai marii urbei au fixat exact mâine o ședință de consiliu, probabil de îndată, pentru că zilele trecute n-am auzit nimic de ordinea de zi. Mai au un pic și or să pună ședințele astea duminică. Asta așa, ca să se dea ei ocupați în timpul săptămânii, când naiba știe cu ce se ocupă!
C'est la vie!
Pentru că n-am altceva de făcut, ies mai devreme în dimineața asta. Sper să n-ajung azi să spun „m-am trezit la miezul nopții și-am ajuns la tumurugul porții“!
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu