Niciodată Singură
În seara asta s-a întâmplat. Am contrazis titlul blogului. Sunt singură. Dar nu singură în acasă. Doar în cameră :)
Azi dimineață, soțul meu s-a hotărât să facă o vizită în orașul natal. Întotdeauna, când pleacă, simt un mare gol. I-am și zis: ziua mai trece cum trece, noaptea-i cel mai greu.
Eu nu știu de ce unele femei se bucură când scapă, fie și pentru o zi, de soții lor. Eu nu mă simt mai liberă când soțul meu nu-i acasă. Îmi lipsește din prima clipă. Umple camera, umple casa. Îmi place să-l văd la calculator, îmi place să-l aud povestindu-mi cărțile pe care le citește, îmi place cum stă la televizor, cum comentează el ce nu-i convine...
Pentru că el n-a fost azi acasă, și programul meu a luat-o razna. Sunt o pacoste, nici să-mi fac de cap nu știu :)) Am stat toată ziua pe net. De abia spre seară mi-am adus și eu aminte că trebuie să fac focul în sobă, altfel mor de frig la noapte și să mai trec prin bucătărie, să mai gătesc, să mai spăl o farfurie ș.a.m.d.
Dar e tare nașpa să n-am cu cine să văd un film sau „Tom and Jerry“, înainte de culcare, că n-am pe cine să pup înainte să bag nasu-n pernă :((
Mă bag în pătuc, pentru că nu mă mai țin ochii nici cu ochelarii.
Dar mă țin urechile.
Ca să-l ascult pe Mircea Badea!!! :))

Update: Știe cineva cum se numește melodia de generic a emisiunii „În gura presei“?
Etichete: edit post
3 Responses
  1. un'A'mic Says:

    dap :) MB este un bun inlocuitor pentru sot :)). Glumesc e naspa sa fii obisnuit cu opersoana si brusc sa dispara, chiar si pentru o zi :(


  2. Așa-i.
    Dar trebuie să trec și peste asta!
    Acu' chiar că ies, altfel nu face audiență Mirciulică :))


  3. Esti o scumpica - si nu esti singura, na! Decit in casa ta - pentru ca in celelalte case, la fel ca tine simt toate indragostitele care ramin, cind si cind, fara sotii lor. Subscriu la tot ce-ai zis. Nici eu nu-mi gasesc locul cind nu e Marti al meu acasa.
    Pupici, singurico! :)


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu