Niciodată Singură
Din revista presei tocmai am aflat că Guvernul intenţionează să pună impozit pe telefoanele mobile, ceasuri, sisteme GPS, arme de vânătoare, brichete şi reviste pentru adulţi. Adică pe ceea ce foloseşte românul cel mai mult. Motivul? „Creşterea veniturilor la bugetul de stat într-o perioadă de criză“. Specialiştii spun că, dacă va fi adoptată o decizie în acest sens, măsura ar fi unică la nivelul întregii Uniuni Europene.
Eu spun că, dacă măsura e aprobată, aş fi o pacoste pentru stat.
N-am maşină, deci n-am GPS. Nu vânez, decât muşte şi ţânţari, vara, deci nu-mi trebuie armă. E suficient un plici (nu al lui Prigoană!) sau Raid. Nu fumez, deci n-am nevoie de brichetă şi nici reviste pentru adulţi nu citesc.
Cu un singur telefon mobil şi un ceas mă scot.
Aştept să se impoziteze (mă scuzaţi), mucii. Nu că i-aş produce la greu, dar iarna mai am de furcă cu ei :))



Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu