Niciodată Singură
În seara asta e linişte, căldurică, o să mă bag în pătuc devreme, ca o băbuţă în devenire ce sunt, o să mă uit la TV, mai mult ca sigur la „Dansez pentru tine“...până o să adorm, ca de obicei, cu faţa-n sus şi cu ochelarii pe nas, iar Puiul o să mi-i ia ca să-i pună în tocul portocaliu de pe noptieră!
Daaaa, a revenit Puiul meu la „cuib“! Şi asta, chiar în cursul dimineţii.
Evident că toată ziua am avut spor în toate: am găsit şi subiecte pentru articole(nu chiar de prima pagină, dar bunuţe), mi-am rezolvat şi treburile prin oraş, am scris repede şi am avut vreme să-i gătesc şi Puiului ceva bun-bun(nu spun ce, ca să nu zică lumea c-o duc bine pe timp de criză!).
Aaaa, chiar puteam să am (un colţ de) prima pagină, dacă reuşeam să scriu despre octogenara care s-a plâns că afost violată de unul de 33 de ani, pripăşit pe la noi. În jurul prânzului, m-a sunat colega care scrie pe Infracţional şi m-a rugat să mă interesez de babuşcă. Nu prea ştiam de un' s-o iau, fata de abia i-a putut afla numele, de la IJP, pe surse neoficiale, iar presupusul violator era în arest(tot la judeţ).
Aşa că m-am dus la SCLEP, am rugat-o pe doamna de acolo să caute în baza de date băbuţa şi aşa am aflat că locuieşte „la naiba-n praznic“, adică la intrarea în oraş. Ca să ajung la ea, îmi trebuia maşină, iar ăştia de la „ia-mă, nene“ nu m-ar fi luat în maşină pentru o distanţă de 2,5 kilometri, le stricam socotelile.
Prin urmare, m-am dus la spital, la Urgenţe, şi am întrebat de „victimă“. În general, duduilor de acolo nu le ajunge nimeni la nas(au făcut studii la Sorbona, ce ştim noi!), dar azi am dat peste una mică de statură :) După ce s-a uitat în registru, mi-a zis că femeia trecuse pe acolo în urmă cu două zile şi că fusese transferată la Spitalul Judeţean din cauza unui...traumatism facial. „Viol cu strigături. A şi bătut-o, animalul!“, mi-am zis eu pe drum, râzând peînfundate(păcătoasa de mine!).
Îmi sun colega, îi spun ce aflasem, ne despărţim tot prietene(deh, nu ieşi prima pagină, poatecu altă ocazie....) şi mă duc acasă.
Pe la vreo1 p.m., sună iar colega: „Auzi, mă, cică nu fu viol!“, mă anunţă ea din prima. Ei, să fac spume, să-nnebunesc, zic eu în gând. Am întrebat-o de unde ştie. „Păi, s-a interesat colega de la Sănătate, a sunat la Judeţean şi de acolo i-au zis că n-au internat-o pe babă. I-au acordat nişte îngrijiri şi i-au dat drumul acasă. Cică i-au făcut şi control ginecologic şi nu s-a confirmat violul“.
„Şi eu ce ar trebui să zic?“, întreb. „Păi, sincer, nu ştiu. Dacă ai chef şi timp, caut-o şi vezi ce spune“.
Eiiii!!!!
Deci nu era temă obligatorie, altfel m-ar fi sunat şefa, personal.
Exact ca la violul cu minora şi tatăl vitreg. Care, în realitate, nici nu fu viol, era sex cu acordul părţilor. Omul îi cumpărase puştoaicei de14 ani un telefon mobil şi dracul de copil a zis că se revanşează. Şi a tot făcut-o, vreo trei luni de zile, de 2-3 ori pe săptămână. Trăia ăla ca belferu', când cu nevasta,când cu fie-sa. Normal că fata se alegea mereu cu cadouri şi bani. Până când nu s-au mai înţeles la preţ. Sau o fi fost din cauza crizei. Şi piţipoanca l-a dat în gât la mă-sa.
Mare rahat! Parcă ce-a rezolvat? Pe el cică l-a dat nevasta afară din casă(ea a zis că imediat, sursele spun că după câteva săptămâni), iar pe puştoaică au dat-o în plasament, de urgenţă.
Pe „violator“ l-au arestat după două luni şi ceva. L-au judecat acum o lună, iar procesul s-a desfăşurat cu uşile închise. Avocatul lui mi-a zis că omul nici n-a cerut martori, a recunoscut tot şi s-a ieşit pe fond chiar la al doilea termen. 15 ani. Cu executare. Am rămas perplex: pentru o bucată de....? Şi liber consimţit?!
După vreo două săptămâni, aflu că pedeapsa era mai mare decât cea prevăzută în Codul penal şi că Parchetul făcuse recurs.
Nu ştiu ce s-a mai întâmplat, că dosarul nu se judecă la noi.

Hai că m-am lungit cu vorba şi acuşi vine peste mine Bănicu-junior!
Pup! :)
Etichete: edit post
2 Responses
  1. inka Says:

    M-am uitat si eu la "Dansez pentru tine". Ce pereche iti place cel mai mult?


  2. Cred că toate-s de admirat, pentru că luptă pentru o cauză nobilă.
    Însă, părerea mea e aceste cazuri ar trebui să-şi găsească (şi) altfel rezolvarea. Este nedrept să fii nevoit să dansezi cu piciorul rupt sau coasta fisurată. Ar trebui să existe o modalitate de a-i recompensa cumva pe cei care s-au hotărât să meargă până la capăt strângând din dinţi, ignorând durerea!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu