Niciodată Singură
Aceste rânduri sunt pentru tine, cel care, ieri, susţinând că eşti cine eşti, mi-ai lăsat un comentariu în care ai spus că blogul meu este penibil.
Mi-e greu să cred că, fiind persoana care spui că eşti, ţi-ar păsa că scriu cum scriu. Dacă eşti un tip şcolit, deştept, ai găsit întâmplător blogul meu şi nu ţi-a plăcut, aveai ocazia să treci mai departe.
Că mi-ai spus părerea ta, nu-i bai, asta e şi basta, n-am de ce să mă supăr.
Dar n-am înţeles de ce a trebuit să mă avertizezi să am grijă ce scriu,şi să iau treaba asta ca pe un avertisment, nu ca pe o ameninţare!
Repet: dacă, într-adevăr, ai fi cine susţii că eşti, NICIODATĂ nu m-ai sfătui aşa ceva. Adevăratul „posesor“ al numelui în spatele căruia te ascunzi spune lucrurilor pe nume şi acesta este unul din motivele pentru care îl admir.
Dacă mai treci pe aici, convinge-mă că eşti cine eşti, vei avea tot respectul meu şi nu-ţi voi mai şterge comentariile!

Etichete: edit post
3 Responses
  1. un'A'mic Says:

    Vezi cum , mai mereu, trebuie sa existe si cate un bagator in seama, cate un frustrat care crede ca schimba lumea postand opiniile altura, incapabil sa gandeasca pe cont propriu? Ciudat este ca noi, posesorii de blog, nu prea lasam sa se vada si opiniile negative. Nu ne poate lauda toata lumea, nu? Parerile por sunt OK, parerile contra nu pot fi decat constructive, cred eu ... in rest, bine ca nu mai esti singura :)


  2. Nu urmăresc doar opiniile favorabile. Am mai scris aici că îmi ştiu valoarea şi limitele. Sunt foarte mică, în comparaţie cu cei care au, într-adevăr, talent şi ceva de spus prin intermediul unui blog.
    Opinia „băgătorului de seamă“ nu m-a deranjat. Respectivul putea să scrie orice, era liber să mă şi înjure. Nu i-aş fi şters comentariul dacă ar fi semnat cu numele real şi nu folosindu-se de numele unui personaj celebru din presă care nu şi-ar pierde vremea citindu-mă!


  3. Angela Ribus Says:

    Mie-mi place blogul tau. "Fii intotdeauna ceea ce esti. Iar daca acest lucru nu e de-ajuns pentru cineva, acel cineva nu e de-ajuns pentru tine". Habar n-am cine a zis-o, dar uneori e bine sa ne amintim. :)


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu