Niciodată Singură
Mama are trei fiice şi le marită pe rând.
Apoi, le scrie şi le întreabă cum se înteleg cu soţul.
Prima zice: Bergenbier. Mama nu întelege la ce se referă, dar apoi vede reclama la TV: satisfacţie până la ultima picătură. Se linişteşte, fiica e ok.
A doua fată raspunde tot codat: Kent. Mama nu înţelege, dar vede reclama cu "ultra long, ultra strong " şi se linişteşte.
A treia fată scrie: British Airlines. Mama se uită la TV să vadă reclama... şi când o vede, leşină: 7 zile din 7, de trei ori pe zi, în toate direcţiile.
2 Responses
  1. M-am uitat pe ultimele tale postari, draga mea, pentru ca pierdusem citeva! M-am amuzat grozav, sa stii!:))))) Imi place veselia ta si te admir pentru ca nu obosesti sa cauti zimbetele noastre si buna-dispozitie! Iti multumesc asa, simplu, pentru ca plec de fiecare data cu o stare foarte buna de la tine! Pupici :)


  2. A fost o vreme când eram mult mai veselă, dar nici acum nu-mi e ruşine cu mine :)
    Am mai spus-o de câteva ori aici: cred că mă iubeşte Dumnezeu, de aceea nu mi-am pierdut,încă,optimismul şi pofta de viaţă.
    Mulţumesc mult pentru aprecieri!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu