Niciodată Singură
O femeie avea 3 fete.
Într-o zi, s-a hotărât să-şi pună la încercare ginerii.
Îl invită pe primul la plimbare pe malul lacului, se aruncă în apă şi se preface că se îneacă. Ginerele sare repede după ea şi o salvează. A doua zi, el găseşte în faţa casei o maşină nouă, cu un bilet pe parbriz...


După câteva zile, repetă figura cu cel de-al doilea ginere. Acesta sare repede după ea şi o salvează. A doua zi găseşte şi el în faţa casei o maşină nouă, cu un bilet pe parbriz...
Peste alte câteva săptămâni aplică testul şi celui de-al treilea ginere. În timp ce soacra se zbate în apă, ginerele întoarce capul şi se plimbă liniştit mai departe, gândindu-se: „În sfârşit, am scăpat de soacră!“.
A doua zi, găseşte în faţa casei o maşină nouă, cu o mică epistolă pe parbriz...


Aliniere în centru
Etichete: edit post
5 Responses
  1. Ce tareeeeee! Am ris cu lacrimi, si eu si sotul! Doamne, soacrele-astea sint inepuizabile - uite ce muze minunate ne-au fost! Hai, maaaa, ca sint simpatice! hi hi hi


  2. Inca rid - e genial, jur! HAHHAHHAHHA


  3. Mă întrebam ce ar face nora într-un caz similar. Eu nu ştiu să înot, dar n-am zis nimănui :))


  4. un'A'mic Says:

    mie imi place socrul! vreau si eu unul din ala...


  5. Şi eu...dar al meu a fost mai deştept: a divorţat acum 19 ani!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu