Niciodată Singură

Am alergie la mitocani.

Pur şi simplu, nu-i suport, dar nu ştiu cum naiba reuşesc să dau de ei la orice pas!

Am grijă să mă ţin departe de mediul lor care, din păcate, se află în permanentă expansiune. Simt că am păşit în arealul mitocanilor doar atunci când sunt prea multe exemplare din „rasa“ lor pe metrul pătrat.

Nu-i recunosc după figură pentru că, nu-i aşa, aparenţele (ne mai) înşeală. Dar îmi pot da seama că sunt ei după gesturi, comportament şi, mai ales, limbaj.

Când mitocanul ocupă o poziţie socială importantă şi face greşeala de a se considera şef şi peste cei care n-au nicio treabă cu el, este duşmanul meu declarat.

Măcar mitocanul prost şi fără carte mai are dreptul la circumstanţe atenuante(„de unde nu-i nici Dumnezeu nu cere!“). Dar mitocanului cu patalama, care frecventează mediile elitiste, care are beneficiază, în fiecare moment, de şansa de a evolua spiritual, nu-i iert nici limbajul ca la uşa cortului şi nici tupeul cu care îmi caracterizează munca.

Să vorbească aşa cu mă-sa, sor-sa ori nevastă-sa: dacă ele îi permit, e problema lor. Atât timp cât eu îmi văd de treaba mea, pentru a-mi câştiga cinstit salariul pe care nu mi-l plăteşte el, din buzunarul propriu, nu-i permit mitocanului să-mi spună ce ar trebui să fac şi nici să mi se adreseze ca şi cum aş fi sluga lui, doar pentru că ne cunoaştem de câţiva ani şi vrea să obţin ceva pentru el.

Mi se rupe-n paişpe de legăturile lui sus-puse. Asta nu-l face mai puţin mitocan.

„Cine seamănă, se-adună....“

Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu