Niciodată Singură

N-am fost niciodată (nici n-aş fi avut vreun motiv!) şi nici nu voi fi un fan Monica Columbeanu.

Nu m-a împresionat nici pe vremea când se numea Gabor, nu mi-a plăcut nici după ce s-a măritat cu miliardarul din Izvorani.

Pentru mine, duduia a ieşit definitv din anonimat în dimineaţa în care mi-a vorbit despre ea un avocat cu care fac schimb de impresii atunci când merg la Judecătorie.

Omul era pe jumătate amuzat, pe jumătate scandalizat de noul cuplu care se formase în lumea mondenă bucureşteană. Evident, ciuca miştourilor nu era tânăra domnişoară, ci tataia de 1,50 m, care se credea Don Juan de România.

Domnul avocat nu le dădea viaţă lungă împreună. Dar uite că omul s-a înşelat: cei doi au făcut nuntă, un copil, un botez, chiar şi o partidă de sex oral în restaurant, toate în faţa camerelor de luat vederi!

Peste noapte, viaţa lor a devenit subiect de reality show, transmis în prime-time de o televiziune care, în căutare disperată de rating şi aflată în criză de bani, a învăţat să pupe părţile moi ale Columbeanului.

Probabil, admiratorii cuplului (ştiu că există şi se manifestă ca atare!), mă vor acuza că nu remarc dorinţa doamnei Columbeanu de a deveni o femeie respectată, educată, de a avea o carieră, de a fi o mămică responsabilă.

Eu le voi spune că nu-i contest calităţile, dar numai în măsura în care acestea sunt evidente.

Îmi este foarte clar că dama joacă un rol pentru care trebuie să poate în permanenţă o mască. Din când în când, aceasta mai cade, moment în care adevăratul caracter al al Cenuşăresei de Bacău ni se prezintă în toată „splendoarea“ lui.

Aşa s-a întâmplat duminică seară, la ediţia specială de Paşte a emisiunii „Cireaşa de pe tort“. Atunci, fiţele şi figurile care au făcut-o celebră pe Moni au pălit în faţa răutăţii patologice pe care n-a mai vrut sau n-a mai avut cum s-o ascundă.

Columbeanca a făcut tot posibilul să-l desfiinţeze pe Horia Vârlan. Carismaticul bucătar a avut parte numai de ironii şi critici absolut gratuite. Chiar şi la masă, madam Columbeanu nu s-a putut abţine să nu-şi dea aere, criticând nu numai preparatele culinare, ci şi modul în care au fost servite. A inventat până şi firul de păr lung şi negru despre care a pretins că l-a găsit chiar pe şerveţelul pregătit special pentru ea.

La început, nu i-am înţeles atitudinea. Bănuiam că e ceva personal, iar aseară am primit şi confirmarea. Horia Vârlan o făcuse varză în emisiunea în care ea gătise pentru invitaţi. S-a văzut clar că Moni n-a scăpat ocazia de a se răzbuna. Culmea, a făcut-o exact într-o emisiune despre care ştia că va fi difuzată într-o zi în care oamenii au tendinţa de a fi mai buni, mai toleranţi.

Mi-am dat seama că, pentru ea, e duşman de moarte cel care îndrăzneşte să-i scoată în evidenţă defectele, să i le facă publice.

Pripăşită, printr-un mare noroc, în viloaca de la Izvorani, după numai 2-3 ani de viaţă de huzur, se consideră îndreptăţită să-i jignească, să-i facă praf pe cei care o critică.

Dă lecţii de comportament, când ea însăşi se poartă execrabil cu cei din jur, în special cu angajaţii, care nu au voie s-o contrazică, nici chiar atunci când nu are dreptate.

Odată, spunea că nu are prieteni din cauza distanţei care o desparte de Capitală. Dar cine ar putea să-şi bea cafeaua liniştit în compania unei persoane căreia mirosul şi culoarea banilor au metamorfozat-o din ţărăncuţa modestă, cu urme de iarbă şi humă între degetele de la picioare, într-o snoabă scăpată la oala cu caviar?

În timp, am tratat-o cu o oarecare indiferenţă pe această duduie.

De duminică însă, m-am săturat de ea.

Când văd câtă atenţie i se acordă în fiecare segment media, când observ câţi o pupă-n dos, doar de dragul banilor unui tataie, virgin întârziat, cu grave probleme la mansardă, mi se face o greaţă care nu poate fi tăiată nici măcar cu o tonă de lămâi.

Cineva drag mă sfătuia să-i urăsc defectele şi să mă rog ca fata să se schimbe.

N-am de ce s-o fac. Mi-aş consuma degeaba energia.

Dacă voi auzi, într-o zi, că a schimbat ceva în lume, poate că voi fi printre cei care vor scrie despre asta.

Până atunci, pentru mine, Monica Columbeanu rămâne „persona non grata“.

Etichete: edit post
2 Responses
  1. un'A'mic Says:

    sa nu uitam ca banii (ai ei sau nu) o pot transforma dintr-o tarancuta din bacau, nu foarte frumoasa si nici foarte desteapta intr-o femeie respectata, care a vizitat lumea in lung si-n lat, culta si fermecatoare. iar noi, oamenii normali, trebuie sa-i acceptam noua imagine, pentru ca asa ne dicteaza banii ei. la urma urmei suntem un popor de snobi, pupincuristi si, mai ales, de 'vizoristi'. ne place sa ne bagam ochiul in viata altora si sa ne amagim cu imaginile pe care ni le servesc ei...


  2. Depinde numai de ea cât de respectată poate deveni.
    Eu nu-i contest potenţialul, se vede că e ambiţioasă şi motivată.
    Sunt sigură că va reuşi în aproape tot ce-şi va propune, pentru că are sprijinul necesar.
    Dar important e să ştie să se poarte şi să nu uite de unde a plecat. Exact la partea asta are de lucru, acum.


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu