Niciodată Singură
Niciodată n-am înţeles agitaţia asta din preajma sărbătorilor, fie că e vorba de Crăciun, fie că e vorba de Paşte.
De ce trebuie alergi prin supermarket sau prin piaţă, cu ditamai coşul după tine, cu liste kilometrice în mână, să cauţi până înnebuneşti cine ştie ce produse? De ce trebuie să dai în brânci la bucătarie ca să prepari tot felul de mâncăruri?
Eu nu m-am agitat deloc. Mi-am făcut o listă mică de cumpărături, una la fel cu meniul de Paşte, în după-amiaza asta mi-am făcut aproape toată treaba, mâine nu am mare lucru de făcut, la Înviere nu ştiu dacă mă duc...
Sunt liniştită şi sper să rămân aşa şi în cele două zile libere pe care le am.
Important e că sunt sănătoasă şi cu cine îmi este drag.
PS: Uite că „minunea“ s-a produs şi mămăile din Vadu Roşca pot dormi liniştite la noapte: Jiji e „free“.

Etichete: edit post
2 Responses
  1. orianda Says:

    Pai atunci sa ai linistea mult asteptata si bucura-te de Invierea Mantuitorului asa cum sti tu mai bine!
    Sarbatori fericite!



:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu