Niciodată Singură

Am şi eu „tarantula“ mea!

De fapt, este un păianjen pe care l-am descoperit zilele trecute, în bucătărie, pe una dintre părţile laterale ale măştii de la chiuvetă.

În general, nu suport gângăniile, indiferent ce nume poartă: ţânţari, muşte, gândaci. Nici păianjenii nu fac excepţie. De câte ori văd un exemplar, îl pocnesc cu papucul sau îi dau cu flit.

Cu păianjenul ăsta, în schimb, e altceva.

Când l-am văzut prima oară, nu l-am omorât. A profitat de ocazie şi a dispărut, iar eu am uitat de el…până a doua zi când l-am revăzut, de data asta în coşul cu cartofi. Iar nu înţeleg de ce nu i-am tras una-n cap. Evident, „lighioana“ iarăşi a profitat de clemenţa mea şi a şters-o din nou.

De atunci, îmi tot apare în faţa ochilor în aceeaşi zonă, din preajma chiuvetei. Când e pe faianţă, când e pe mască.

Azi, când mă pregăteam să spăl vasele, l-am (re)găsit pe marginea chiuvetei (a avut mai mult tupeu!). Deoarece se părea că o să alunece înăuntru, l-am agăţat cu buretele şi l-am pus, bineînţeles, pe aceeaşi parte laterală a măştii de la chiuvetă!

Cât timp m-am învârtit prin încăpere, mi-a stat prin preajmă, dar nu şi-a părăsit teritorul :))

La un moment dat, s-a căţărat pe mănuşile mele de menaj. N-am rezistat şi l-am tras în poză :)

Nu ştiu ce specie de păianjen e, nu m-am priceput niciodată la chestii din astea. Dar îmi aminteşte de tarantula lui Kevin din „Home Alone“!

Se pare că sunt singura din casă căreia i s-a arătat până acum(„dragoste mare“ :)) ), de aceea m-am hotărât să nu-l lovesc cu papucul şi nici să-i dau cu flit.

Dar nu sunt la fel de sigură că va avea acelaşi noroc dacă-i va ieşi altcuiva în cale :))

Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu