Niciodată Singură


Ştiu că se vor găsi mulţi care să mă contrazică dar, pentru mine, cel mai frumos oraş din lume e Oneşti!

Deşi l-am văzut pentru prima dată când eram prin clasa a VI-a sau a VII-a (de fapt, l-am tranzitat, în drum spre Braşov), m-am îndrăgostit (zic eu) iremediabil şi pe viaţă de el în urmă cu patru ani, când am avut ocazia să-l străbat la pas.

Adevărul e că, „ocazia” la care tocmai m-am referit are un nume: soţul meu. Sunt convinsă că, dacă nu l-aş fi cunoscut, n-aş fi ajuns să (re)văd Oneştiul în vara anului 2005! Foarte important este de menţionat şi faptul că, tot atunci, am considerat, pentru prima dată de când mă angajasem la ziar, că trebuie să-mi iau concediu şi să-mi mai văd şi de viaţa mea :)

Îmi place Oneştiul pentru că este curat şi cochet. Pentru că acolo sunt oameni buni şi multe locuri frumoase.

Dacă m-ar întreba cineva ce iubesc mai mult şi mai mult în Oneşti(în afară de soţul meu, care e UNIC!), aş răspunde, fără să ezit: parcul. Este locul unde ţin să merg ori de câte ori ajung în oraş, pentru că, de fiecare dată, îl văd ALTFEL. N-aş putea spune, cu exactitate, ce-mi place mai mult acolo: lacul cu nuferi, înconjurat de sălcii, fântâna arteziană, foişorul...

Îmi place să mă plimb pe aleile lui, de acolo să admir Perchiul pe care, tot acum patru ani, l-am urcat cu inima-n gât, ca să ajung la crucea aceea frumoasă şi luminată...

Când merg la Oneşti, de abia aştept să-mi iau un hamburger şi plăcinte ieftine, dar delicioase, de la o patiserie din apropierea bazarului din care nu-mi achizitionez (aproape) niciodată nimic, dar prin care nu uit să dau o raită!

Îmi place se mă duc la Mall, în toate magazinele de electronice şi electrocansnice, să casc ochii la toate vitrinele, să intru în librăria de pe Oituz, unde îmi petrec o grămadă de vreme (spre disperarea Puiului meu), dar fără să-mi cumpăr nimic!

Mi-am dorit mereu, în ultimii ani, să ajung acolo când înfloresc castanii, când se deschid nuferii din parc, dar...

Mi-e atât de dor de Oneşti! Îl revăd din ce în ce mai rar, din cauza activităţii mele zilnice, care mă împiedică să-mi fac planuri „de evadare”.

Sper, totuşi, să-mi revăd oraşul preferat peste două săptămâni. Când vor fi trecut alegerile, se va fi terminat anul şcolar şi, în general, obligaţiile mele profesionale se vor rări....

Etichete: edit post
4 Responses
  1. Asa e, e un orasel frumos, am fost si eu acolo de 2 ori. Parcul e deosebit, n-am prins nuferii infloriti, dar stiu ca sint si rate salbatice. Sper ca vara asta sa-l revad si mai sper sa nu am aceeasi surpriza pe care am avut-o cu Suceava...adica sa regasesc un loc mutilat de lipsa de gust si de interesele edililor.


  2. un'A'mic Says:

    o, am fost o singura data in Onesti si atunci pe fuga. Desi e destul de aproape de mine. Chiar m-ai facut curios, sa vad cum imi fac timp pentru o vizita.


  3. @Anca: Da, uitasem de raţele sălbatice! Am şi câteva poze cu ele, o să le caut şi, poate, o să postez măcar una.
    Le-am văzut ultima dată chiar la începutul lunii, se bălaceau în lac şi aveau chef de glume(nu stăteau deloc să le filmez!).
    Uitasem să scriu şi despre "concertul" broaştelor, de la începutul primăverii, fac o gălăgieeee!!!!
    Da, e un parc de care se vede că edilii se ocupă, e îngrijit şi curat. E o oază de verdeaţă.

    @un'A'mic: Depinde ce aşteptări ai de la oraş, de ceea ce ai vrea să vezi acolo etc. Oneştiul nu e un oraş mare(e mai mare decât cel în care stau eu, însă), dar are cam tot ce-mi doresc eu şi îmi lipseşte aici, la mine. În plus, e locul de baştină al soţului. Cum să nu-l consider cel mai frumos loc?


  4. Karina Says:

    oriunde-am fosat in tara asta, revin cu drag la Onesti..ai dreptate, este cel mai frumos oras... :-j


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu