Niciodată Singură

Deşi am promis că nu voi merge azi la vot decât ca reporter, mi-am exercitat, până la urmă acest drept. De fapt, a votat toată familia mea, mai puţin mama, care e în Italia şi nu cred că e interesată de treaba asta :)

Hotărârea mea nu mi-a fost schimbată în ultima clipă de vreun discurs electoral care a trezit în mine conştiinţa civică. Pur şi simplu, am votat UN OM (nu şi partidul care l-a pus cap de listă pe bulentinul de vot) despre care eu şi soţul meu (mai mult el, eu doar am analizat opţiunea lui şi am ajuns la concluzia că e demnă de luat în seamă) am gândit că nu ne-ar face de râs la Bruxelles.

Ramura bătrână a familiei, adică tata, a avut o cu totul altă preferinţă, despre care nici nu vreau să aud, dar să mai vorbesc !!!

Oricum, în orăşelul meu, dezinteresul pentru europarlamentare este evident: până la ora asta, doar 2% din alegători au venit la urne.

Îmi place „optimismul” autorităţilor locale: „Eh, e prea devreme, oamenii-s la biserică, după ce ies de acolo, vor veni la vot!”

Oare?


Later edit:

Vorba soţului meu: "Mai aveai un pic şi spuneai cu cine ai votat!"

Am răspuns: "Nu, astăzi e secret, n-am voie să influenţez electoratul. Dar, mâine, promit să spun"


...dacă nu cumva uit. Deh, bătrâneţile...:))


Etichete: edit post
3 Responses
  1. CORA Says:

    Comentez eu! Cu intârziere, pentru că acum am văzut postul tău! Mă bucur atât de tare că ai votat! Şi eu la fel, votez un om! Deşi unii spun că toţi sunt o apă şi un pământ, chiar nu putem să spunem că Adina Vălean e tot una cu Becali...(e doar un exemplu!!!)


  2. NIMENI nu e ca Becali...şi să sperăm că NU ajunge europarlamentar!!!


  3. CORA Says:

    Si totuşi, cred că tocmai îl avem pe Becali Europarlamentar!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu