Niciodată Singură


Adrian Enache divorţează.
În sfârşit, s-a hotărât! După 14 de viaţă dublă, artistul alege să rămână cu "femeia prin care respiră": Iuliana Marciuc.
Îmi aduc aminte că, pe la mijlocul anilor 90, povestea de dragoste dintre cei doi ţinea prima pagină a presei mondene (eu citeam regulat revista VIP, condusă pe atunci de Cristi Brancu, căruia îi mai scriam din când în când şi de la care am avut norocul şi privilegiul să primesc răspuns, la "Poştalion"-rubrica de corespondenţă) şi ei negau mereu că sunt împreună.
Pe vremea aceea am avut ocazia să-l văd destul de des (recunosc, nu de foarte aproape) pe Enache-omul, nu vedeta. Graţie unei persoane care avea legături directe cu anturajul solistului, la un moment dat, am intrat în posesia unor fotografii realizate cu prilejul unor evenimente private. În ele, Adrian apărea mereu alături de Iuliana, pe atunci măritată cu Remus Posea. Se vorbea atunci despre o prietenie de familie, dar fotografiile pe care le-am văzut spuneau, fără cuvinte, că între cei doi este mult mai mult decât atât.
Nu ştiu dacă trebuie să regret sau să mă felicit pentru că nu am fost inspirată să copiez acele poze. Important este că le-am văzut şi că, încă din perioada aceea, nu am pus la îndoială relaţia dintre cei doi.
Nu ştiu câţi dintre cei din generaţia tânără ştiu că (încă) soţia lui Adrian Enache, Corina, este fiica lui Theodor Munteanu, un cântăreţ foarte cunoscut în anii 80 şi care a activat la Teatrul Muzical din Galaţi, oraşul de baştină al lui Enache. Când s-a căsătorit cu aceasta, mulţi au spus că a făcut-o pentru a pătrunde mai uşor în show-biz, folosindu-se de relaţiile socrului.
În urmă cu 18 ani, Corina era departe de a fi o femeie sexy. Era sobră şi distinsă. Am văzut-o la câteva spectacole susţinute de Enache în oraşul meu. Stătea mereu în primul rând. Nu puteai să nu observi contrastul: el-vulcanic, debordând de energie, ea-cuminte, discretă.
Mult timp am condamnat viaţa dublă a lui Adrian Enache, mai ales atunci când Iuliana i-a dăruit băieţelul. Pe urmă, mi-am dat seama că n-am dreptul să azvârl cu piatra, pentru că numai ei ştiu cum au trăit, au gândit şi au visat în aceşti 14 ani.
Nu spun că mă bucur că Adrian Enache divorţează. Un divorţ este, până la urmă, sfârşitul unei căsnicii. Rămân în urmă ani şi amintiri. Cineva suferă.
Dar e bine că a ales, chiar dacă ar fi trebuit să facă acest lucru mai demult. Chiar dacă aleasa nu e soţia.
A ales iubirea.
Sursa foto: aici şi aici

Etichete: edit post
2 Responses
  1. irina Says:

    Anul trecut,prin luna iulie asteptam impreuna cu familia venirea cumnatului meu din Italia...La un moment dat ,pe una din usi au aparut radiosi,plini de veselie si cei doi protagonisti ai povestirii tale.De fapt, nu mai e pentru nimeni un secret ca cei doi formeaza un cuplu de mult timp...Nu inteleg cum fosta sotie a lui Adrian a acceptat aceasta situatie...


  2. Asta nu am înţeles nici eu! Probabil, la început o fi crezut că e o aventură care se va sfârşi într-o zi. Dar când "aventura" durează un an, doi, zece,... paisprezece şi, între timp, se mai naşte şi un copil, altul decât cel conceput cu nevasta, aceasta din urmă ar fi trebuit să clarifice situaţia, nu el, într-o emisiune tv...
    Însă, e treaba lor. Repet: nu-mi permit să judec, pentru că n-am trecut prin aşa ceva. Dar nici nu-mi doresc!!!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu