Niciodată Singură
Astăzi m-am împăcat cu prietena mea.
După 5 luni şi jumătate.
N-am programat nimic. Stăteam la calculator, îmi scriam textul pentru ediţia de mâine a ziarului. La un moment dat, m-am întrebat: de ce m-am supărat? Merită să dau la spate ani buni de prietenie pentru o chestie măruntă? Ştiu, atunci când a apărut, chestia aia nu părea deloc măruntă dar, o dată cu trecerea timpului şi, mai ales, când am realizat că lunile trec fără să se schimbe nimic, am început să mă îndoiesc de faptul că trebuie să păstrez distanţa de prietena mea.
Am lăsat articolul şi încercat să-i scriu, intenţionând să-i trimit apoi un e-mail. N-am reuşit să termin, am început să plâng. Şi i-am spus soţului meu: „Vreau să mă împac cu ea!“.
Apoi, am sunat-o.
Restul...nu contează.
Important este că ne-am împăcat.
După 5 luni şi jumătate.
Etichete: edit post
4 Responses
  1. un'A'mic Says:

    penreu ca, in viata, n-o sa ai niciodata prea multi prieteni. bravo!


  2. Tocmai pentru că este singura mea prietenă, m-am gândit că nu trebuie să las timpul şi o tâmpenie să distrugă ce este frumos între mine şi ea.
    Sentimentul pe care l-am avut după ce am sunat-o nu se poate descrie şi nici compara cu altceva. E unic.
    Cred că numai cine are prieteni buni înţelege ce spun.


  3. Tony Says:

    credeam ca te-ai impacat cu prietenul tau. era mai interesant de citit :D


  4. @Tony: Poate că ai dreptate, dar, din fericire pentru mine şi din nefericire pentru tine, eu am o prietenă. Prieten am avut până mi-a devenit iubit şi apoi soţ. Cu el nu m-am certat :D


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu