Niciodată Singură

Cine a mai avut timpul şi dispoziţia de a-mi vizita blogul în ultimul timp, a putut observa că postările mele sunt destul de rare şi că ele se limiteză la bancuri sau muzică.

Nu intenţionez să renunţ la postările aşa-zis „serioase”, dar m-am gândit că, dacă tot e vacanţă pentru majoritatea celor care îşi fac de lucru prin blogosferă, cel mai bun lucru pe care l-aş putea face în perioada asta e să înveselesc puţin atmosfera. Nu ştiu dacă mă şi pricep la aşa ceva, poate îmi spuneţi voi :)

Eu nu plec în concediu. Nu pentru că îmi place să fiu mai cu motz, să stau acasă în timp ce alţii fac plajă sau urcă pe munte, ci pentru că, întotdeauna, de la jumătatea lui iunie şi până la începutul lui septembrie, am un program ceva mai lejer decât în restul anului. Este adevărat, nu mă mai bazez pe sursele sigure din învăţământul şi justiţia locală, iar administraţia este ca şi moartă (tot din cauza concediilor), dar se mai întâmplă una-alta şi am ce scrie la gazetă.

De doi ani încoace obişnuiesc să-mi iau concediul în decembrie. Îmi place să fiu liniştită de sărbători şi să încep un nou an de muncă cu bateriile încărcate (pozitiv!).

Primul concediu din cariera (wow, ce pompos sună!) mea de jurnalist mi l-am luat după patru ani de la angajare. Până atunci, nici nu m-am gândit la vacanţă şi nici nu aveam motive să evadez de la lucru pentru că...nu prea aveam unde şi cu cine.

După patru ani, s-au schimbat (în bine) lucrurile. Pentru că-mi cunoscusem Puiul şi vroiam să-mi petrec mai mult timp împreună cu el. Deja începuseră să se schimbe priorităţile :)

Primul meu concediu s-a consumat în luna de vârf a sezonului estival: august. Şi în anul care a urmat, lucrurile au stat aproximativ la fel, cu deosebirea că atunci am ieşit prima dată din ţară ca să merg la Roma.

Din 2007 am renunţat la concediu în perioada estivală. Este adevărat, nu numai faptul că nu mi-am permis să plec acolo unde ar fi dorit sufleţelul meu a determinat acest lucru. Am zis că, dacă tot e o perioadă mai lejeră din punct de vedere profesional, n-are rost să-mi bat joc de nişte zile libere de care aş fi putut profita din plin cu altă ocazie.

Aşa am ajuns să-mi iau primul concediu în decembrie. Şi chiar am simţit că sunt liberă să fac ce vreau încă din prima zi (mai rău a fost că, exact în prima zi s-a stricat monitorul PC-ului şi am fost nevoiţi să-l înlocuim cu monitorul unui tv, dar n-am murit!).

Anul trecut, tot în decembrie, mi-am petrecut primul concediu de femeie măritată (eeee, cine mai era ca mine, „mândră-n toate cele”!). Unde mai pui că tot atunci s-a consumat şi cea de-a doua ieşire din ţară, în Grecia, unde am petrecut Crăciunul.

După toate probabilităţile, şi în acest an voi intra în concediu tot în decembrie. Mă gândisem, la un moment dat, să „rup” din el o săptămână ca să mergem la mare dar, după o documentare pe internet, via Google, mi-am dat seama că banii din puşculiţă nu ne ajung ca să petrecem vacanţa aia de vis pe care ne-o dorim :)

Aşa că, mai bine stăm acasă. Şi nu-mi pare rău, pentru că nu ne lipseşte nimic. Pădurea e la o aruncătură de băţ şi, dacă avem chef de un grătar la iarbă verde nu trebuie decât să ne luăm cele de trebuinţă în spinare şi să purcedem la drum. Dar, aşa de bine ne-am potrivit eu şi Puiul meu, încât asta e doar soluţia de rezervă...când nu avem net şi filme de văzut :)

Aşadar, dacă e vacanţă, mi-am dat o pauză şi la postările aşa-zis „serioase” de pe blog. Cine vrea să mă mai citească şi din toamnă (deşi nu promit că voi reveni cu subiecte-bombă sau cu analize profunde pentru că nu-s genul meu :) ), mă va găsi tot aici. Pentru restul...urări de bine, mult trafic şi loc fruntaş în Ze List :))

Pentru toată lumea, însă: VACANŢĂ PLĂCUTĂ!!!

Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu