Niciodată Singură
N-am comentat nimic despre Michael Jackson după dispariţia sa, nu voi comenta nici acum. Au făcut-o şi, cu siguranţă, o vor face alţii, mult mai bine decât mine.
N-am fost fan, dar mi-au plăcut majoritatea cântecelor lui, pe care le-am reascultat la radio şi tv începând cu 25 iunie.

Vreau doar să aduc în atenţie un articol peste care am dat întâmplător, în Jurnalul Naţional, în timp ce răsfoiam presa online
.
Interesantă, pentru informaţie, este doar prima parte:

"Morphine", un cântec cu mesaj bizar

În albumul "Blood On the Dance Floor" ("HIStory in the mix") din 1997, Michael Jackson a prezentat publicului un proiect în premieră: un album de remixuri ale pieselor de pe HIStory, Past, Present and Future Book I (1995).

În afară de remixuri, pe album se regăsesc două piese devenite hituri internaţionale ­ Blood On the Dancefloor şi Ghosts (piesa cu cel mai lung videoclip din istorie), precum şi alte trei cântece mai puţin cunoscute publicului: Superflysister, Morphine şi Is It Scary.
Dintre acestea, cel mai controversat este Morpine, un cântec în care Michael Jackson personifică demerolul şi morfina, două dintre medicamentele extrem de puternice pe care artistul le lua pentru a-şi calma durerile şi a putea să doarmă. Versurile sunt scrise la persoana întâi, dar nu autorul este cel care le cântă, ci... drogul. Drogul este puternic, dar şi necesar, indispensabil, năucitor. Este ca un sărut, creează dependenţă, are suflet, este ca un animal.“


Am căutat cântecul, l-am descărcat şi l-am ascultat.
Îl postez pentru cei care, ca şi mine, nu au ştiut de el până acum.

RIP, Michael!



Michael Jackson ~ Morphine
Etichete: edit post
4 Responses

  1. Da, însă destul de puţin mediatizată (cel puţin eu nu am auzit-o până acum). Întâmplător sau nu?


  2. Este foarte posibil ca motivul nepromovarii piesei sa fie dependenta lui.
    Dar, in acelasi timp, eu cred ca dupa tragedii anumite fapte, vorbe, gesturi capata o alta conotatie... Unii incearca sa faca asta chiar in plina glorie - sa transmita un mesaj posteritatii (exemplu IRIS - daca se vor destrama vreodata, din indiferent ce motiv... "Va veti aminti/Ca a fost odata IRIS")


  3. Şi eu am legat nepromovarea cântecului de dependenţa lui. Totuşi, nu ştiu câţi din afara anturajului lui MJ ştiau de această dependenţă. Ascultându-l după dispariţia lui (nu-mi place să spun „moartea lui“), versurile parcă sună altfel.


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu