Niciodată Singură

Cu puţin timp în urmă, anunţam faptul că m-am împăcat cu prietena mea.

Într-o postare mai veche, ziceam că la mijloc nu fusese nicio ceartă, ci un (momentan) conflict de interese (deşi e prea mult spus).

De atunci şi până în ziua în care am simţit că trebuie să vorbesc din nou cu ea, am fost convinsă de faptul că EU eram cea care avea motive să păstreze distanţa.

Ei bine, lucrurile nu au stat chiar aşa.

Prietena mea a avut un ALT motiv pentru care n-a mai vrut să vorbească cu mine! PENTRU MINE, motivul invocat de ea era insignifiant în raport cu ceea ce m-a împiedicat, aproape o jumătate de an, să o caut. Mai mult decât atât, din punctul MEU de vedere, motivaţia ei NU AVEA BAZĂ REALĂ!

Totuşi, am căutat să văd partea plină a paharului, gândindu-mă că important e că ne-am împăcat, că am discutat şi că ne-am rezolvat problemele.

M-am înşelat!

NU MAI E LA FEL!

Mi-am dat seama de asta în următoarele 2-3 zile. N-aş fi vrut să scriu niciodată acest lucru, însă ele exprimă un adevăr: REGRET CĂ AM SUNAT-O! Regret că o clipă de slăbiciune m-a determinat să rup tăcerea (nu îmi dau seama dacă se putea numi şi liniştea) care se instalase între noi. Nu spun că mi-a fost mai bine fără ea în acele 5 luni, pentru că nu am uitat-o.

Spun doar că NU TREBUIA SĂ O CAUT.

Aşa cum i-am mărturisit şi soţului meu, nu mă aşteptam ca ea să mă ia imediat în braţe. Nu mă aşteptam să mă sune a doua zi, la prima oră sau să-mi lase un offline pe mess cu ultima bârfă. Ştiam că fiecare avem orgoliul nostru şi că nu ne va fi uşor la prima întâlnire după aprope o jumătate de an în care am gândit ALTCEVA una despre cealaltă!

Dar n-am crezut că, ŞI DUPĂ, tăcerea ei va fi ACEEAŞI! În continuare am permanent offline, în continuare eu sunt cea care îi trimite mesaje pe mess ori telefon.

Ştiu că a avut (şi cred că mai are) o perioadă dificilă, de aceea nici nu încerc să fiu prezentă în viaţa ei mai mult decât ar avea nevoie, cu atât mai mult cu cât mai ştiu şi că nu de sfaturi duce lipsă.

Dar simt că relaţia noastră NU MAI E LA FEL.

Nu ştiu dacă ar fi fost altfel dacă aş fi căutat-o cu cinci luni înainte.

Nu ştiu dacă ar fi trebuit s-o las pe ea să mă caute.

Nu ştiu dacă ar fi trebuit să las lucrurile cum erau.

Nu ştiu dacă o mai pot lua de la capăt.

Nu ştiu dacă mai vreau asta.

Ştiu doar că ... NU MAI E LA FEL.


Etichete: edit post
2 Responses
  1. CORA Says:

    Ba ai făcut foarte bine că ai căutat-o! pentru că altfel ai fi fost supărată pe tine că nu ai făcut nimic pentru a reînvia prietenie. Acum ai conştiinţa împăcată. În plus, vă vorbiţi. Decât deloc, este mult mai bine aşa. Poate e bine să rămâi în echilibru! Cine ştie încotro va merge prienie voastră?


  2. Sper(am) să reziste în timp. Vom vedea...


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu