Niciodată Singură


Hănuţa cea nouă îmi aduse noroc!
Astăzi, Iguana mi-a înmânat Blogul de Aur!
Premiul este cu atât mai valoros cu cât nici nu mă aşteptam să fiu nominalizată!
A fi a zecea pe listă nu-i cu ghinion! Acum 20 de ani şi altul a fost, cu voia dumneavoastră, ultimul pe listă şi n-a ajuns rău! :))
N-am mai luat un premiu (cu coroniţă) din gimnaziu, de aceea vreau să le mulţumesc tuturor celor care, şi după nouă luni, (încă) mă (mai) citesc şi Puiului care mă inspiră!

Am şi eu laureaţii mei:
1. Elvisică
3. Cristina
4. Neamţu
5. Iguana
6. Evergreen
7. Gigel
8. Cippy
9. Inka
10. Oana

Vă felicit pe toţi!

Later edit: Acesta nu este un clasament. Sunt blogurile pe care le citesc zilnic şi care îmi plac!

Etichete: edit post
2 Responses
  1. un'A'mic Says:

    wow, sar'mana! abia acuma vad povestea cu blogul de aur... m-ai omorat cu cele 10 nominalizari pe care trebuie sa le fac. Dar am sa ma descurc :) Multumesc, din nou!


  2. Acu' văzui şi eu că ai scris aici :)
    Păi, ştii cum se zice: Dă-i Cezarului ce-i al Cezarului. Se putea să nu primeşti şi tu un trofeu?


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu