Niciodată Singură
Nu că n-aş vrea, dar mi se pare obositor să caut acele bloguri interesante, cu postări cât de cât pe înţelesul meu (sunt cam grea de cap :)) ) şi să parcurg cel puţin jumătate din numărul articolelor, pentru a vedea dacă merită să-mi văd numele pe site-urile acelea!
În plus, ideal ar fi să mă promovez on my own, dar n-am un blog cu care uimesc lumea.
Aşa că, stau cuminte în banca mea. Aşa m-a învăţat mama, când eram mică. Şi nu văd de ce nu i-aş urma sfatul.
Recunosc, vreau să ştiu cine mă vizitează, de aia folosesc feedjit-ul sau trafic ranking-ul, însă ele nu fac mare lucru în sensul ăsta. Mai mult mă amuză.
N-am un blogroll kilometric. Ce e la vedere citesc zilnic. Însă, am şi câteva bloguri pe care le urmăresc anonim (din motive personale). Dar nici ele nu-s foarte multe. Periodic, le triez, pentru că, fie autorii nu postează cu lunile, fie articolele depăşesc limita bunului simţ (îmi plac textele haioase, cu limbaj colorat, dar nu atât de vulgar de-ţi provoacă greaţă).
Când adaug un link, nu-l anunţ pe posesorul blogului. E plăcerea mea să-l citesc. Şi nu postez întotdeauna comentarii. Rareori comentez pe site-uri ale vedetelor (am făcut-o doar la Andreea Raicu, iar la Badea am semnat cu alt nume, fără direcţionare pe blogul meu), deşi unele au trafic mare şi oricine ar putea da un click pentru a ajunge pe blogul meu. Nu văd în asta decât o publicitate mult prea ieftină. Pentru cine are intersul s-o facă, e OK. Nu îl judec.
Nu consider că e cineva obligat să mă treacă în blogroll-ul lui dacă el se regăseşte în lista mea. E suficient să mă viziteze din când, în cazul în care, după ce m-a citit o dată şi i-a(m) plăcut, vrea să vadă ce mai e nou :)
În rest, să fim sănătoşi. E loc de mai bine peste tot!
Etichete: edit post
2 Responses
  1. Uite iubita, eu tot incerc sa-ti las coment de ceve vreme. Nu stiu ce are noua infatisare a blogului tau dar de-abia acum am gasit un mod de a iti scrie.
    Acum vreau sa le explic si altora cum am facut de ti-am scris: Scrieti comentariul, apoi click "postati comentariu", click pe "verificare cuvant" si introduceti cuvantul apoi click pe "editati". Il va lua automat.


  2. Habar n-aveam că-s probleme la postarea unui comentariu, până acum nu mi se plânse nimeni. Sorry! Bine că ai reuşit, totuşi :)


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu