Niciodată Singură
N-am înţeles niciodată de ce femeile ajunse la o anumită vârstă, care n-au pus mâna la timp pe anumite chestii sunt atât de invidioase pe cele care au făcut-o şi le place.
N-am înţeles de ce îşi ascund frustrările în discursuri de Domnişoare Cucu (sic!) şi de ce nu recunosc deschis că le plouă-n gură după fructul oprit.
N-am înţeles de ce, nici după şi-au văzut (măcar în parte) visul cu ochii încă se mai uită peste gard, căutându-i nod în papură vecinei care nu se mai sinchiseşte că e spionată.
N-am înţeles niciodată de ce se complac în ipostaza de sfinte, când corniţele de drac le-au găurit vizibil fruntea, când numărul feţelor depăşeşte cifra 2 şi tinde spre plus infinit, când gustul răzbunării, ca armă a prostului, le guvernează existenţa.
N-am înţeles niciodată cum pot lovi puternic pe la spate şi ascunse în întuneric şi să se comporte ca şi cum nimic nu s-a petrecut.
N-am înţeles niciodată cum de nu-s în stare să înţeleagă că tot ceea ce li le întâmplă e rezultatul a ceea ce fac sau gândesc şi că răul atrage după sine tot un rău.
N-am înţeles de ce n-au priceput că NU-MI MAI PASĂ.


Acest text nu este un pamflet şi trebuie tratat ca atare!

Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu