Niciodată Singură
Cred că mi-ar plăcea să am un blog care să reflecte realităţile comunităţii din care fac parte. Ştiu că nu voi avea niciodată posibilitatea de a avea ziarul meu, de aceea blogul la care fac referire ar fi cea mai bună modalitate de a-mi împlini visul.
Sigur, asta implică multă muncă, dar şi o responsabilitate imensă, pentru că nu te mai apără nimeni dacă ai greşit scriind după ureche sau fără să-ţi verifici informaţia din cel puţin trei surse independente (regula de bază în jurnalism). Nu spun că aşa fac acum, vă daţi seama că aş fi zburat demult din breaslă! Mă refer doar la faptul că, în lipsa (auto)cenzurii, cele publicate ar avea un alt impact asupra cititorilor decât un articol din ziar.
N-am de gând să fac nimic în această direcţie prea curând. Poate, după alegerile prezidenţiale, într-o perioadă care (sper) va fi ceva mai liniştită din punct de vedere politic. Cred că pot „produce“ mai mult decât articolele postate în acest blog. Cred că pot evolua. Pentru că-mi place să scriu şi vreau s-o fac la modul serios şi constructiv.
Nu sunt singurul ziarist care gândeşte aşa sau care a trecut la fapte.
De aceea, sper ca proiectul meu să nu rămână doar la stadiul de vis.
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu