Niciodată Singură
Pentru că, dacă e (sfârşit de) august, e Festivalul Verii de la Oneşti!
Am găsit programul pe site-ul ziaristei Danei Lungu, ale cărei postări le-am citit mai întâi pe blogger. Azi am văzut că a trecut pe domeniu propriu. Bravo, Dana! Urare ca de la ziarist la ziarist, deşi nu ne cunoaştem personal!
Sper că voi ajunge în oraş vineri după-amiază (mmm...de abia aştept să-l revăd, ştiţi voi de ce!), deci e posibil să prind ceva din recitalurile zilei. Ce-i drept, numele nu-mi spun nimic, de unde trag concluzia că s-ar putea să fie vorba despre artişti locali.
În schimb, sâmbătă e recital Mircea Baniciu şi Vlady Cnejevici, deci merită văzut/ascultat. Ar mai fi trupele Autentic şi Akcent...pentru cine preferă genul (eu nu comentez).
Duminica e rezervată pentru Alexandra Ungureanu & Crush, Bandidos şi Fly Project, dar şi pentru amatorii de folclor, reprezentat de Matilda Pascal-Cojocăriţa şi Trupa Busuiocul (sper să nu greşesc aruncând-o la folclor pe aceasta din urmă pentru că, sincer, n-am auzit de ea). Primii trei îmi plac dă mor (de gustibus...) şi aş vrea să-i văd. Nu ştiu dacă îmi va permite timpul, căci în aceeaşi zi va trebui să revin acasă (serviciul...). We'll see.
Tot de pe site-ul Danei Lungu am înţeles că sărbătoarea oraşului va costa municipalitatea un miliard de lei vechi. Sper să merite. Ştiu că Festivalul Verii nu e la prima ediţie, vreo două am prins şi eu (dacă Puiul meu e de acolo!) şi a fost fain. Oneştenii se distrează nu numai la spectacolele oferite de Primărie, ci şi la un mic, o friptură, o bere şi alte alea.
Iată o mostră de anul trecut.

Ce ziceţi, merită?
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu