Niciodată Singură

Răspunsul meu pentru Persoana care mi se adresează doar prin mesajele postate pe status, la mess

Se spune că patrupedul numit „câine” este, din cele mai vechi timpuri, cel mai bun prieten al omului. Îţi rămâne fidel şi nu te părăseşte nici după ce l-ai flămânzit sau l-ai biciuit.

Câinele nu moare doar de alergătură. Moare de bătrâneţe, din cauza vreunei boli, călcat de maşină, otrăvit…

Între câine şi javră nu se pune întotdeauna semnul egalităţii.

Câinele nu e întotdeauna rău. De cele mai multe ori, el muşcă pentru a-l pedepsi pe cel care i-a făcut rău sau pentru a se apăra.

Un câine e prost în măsura în care nu are norocul de a fi educat (dresat) de un stăpân cu mintea luminată. Însă, rămâne câine, cu caracteristice expuse mai sus.

Noţiunea de „prost” a fost, este şi va rămâne discutabilă. Prost nu înseamnă să fii neapărat incult, idiot, tâmpit. Există şi o specie aparte, prost de bun, în care intră, din păcate, mulţi dintre oamenii de pe planeta asta. Tu nu te numeri printre ei! Dacă eşti convinsă că a fi câine automat înseamnă a fi şi prost, mai mult, dacă eşti sigură că tu eşti deşteapta şi eu sunt proasta, am două lucruri să-ţi transmit:

1. Câinii se numără printre animalele mele favorite. Pentru ceea ce reprezintă şi pentru caracterul lor, până la un punct, comparaţia cu ei mă onorează;

2. „Oamenii proşti există ca să îi facă pe cei deştepţi să se simtă bine”. Recunosc, a spus-o altcineva înaintea mea. Nu mai reţin cine, dar sigur ştii tu. Doar eşti tobă de carte!!!

Articolul poate fi găsit şi aici

Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu