Niciodată Singură
Ştim deja că azi un nou cutremur a zgâlţâit o parte din România.
Ca de fiecare dată în astfel de situaţii, televiziunile şi-au tras partea de emisiuni pe această temă. Mărmureanu, specialiştii....deja cunoaştem tiparul....
Nu minimalizez evenimentul (am înţeles că asemenea cutremure sunt rare în România), nici nu-mi bat joc de sperietura trasă de cei care l-au simţit (şi eu mă sperii la cutremur), dar cred că ar trebui să se renunţe la genul ăsta de emisiuni.
Pentru că se discută prea mult şi degeaba. Trebuie să scuture puţin pământul ca să ni se reamintească faptul că avem clădiri care s-ar putea prăbuşi la primul cutremur major şi că reabilitarea anti-seismică înaintează cu viteza melcului. Părerea mea este că este imperios necesar ca specialiştii lui peşte prăjit şi reprezentanţii ministerelor de resort, care se tot vântură în astfel de momente prin studiourile TV, să lase odată gargara şi să treacă la fapte.
Nu de alta, dar nimeni nu ştie când se va clătina din nou pământul, cu ce intensitate şi, mai ales, cu ce consecinţe.
Atunci, ce scuze ar avea? Şi cum vor plăti?
Etichete: edit post
3 Responses
  1. CORA Says:

    Pe mine ma sperie teribil emisiunile astea..probabil dovada este ca acum nu dorm. Astept replica...:)


  2. un'A'mic Says:

    Asta spuneam dimineata in emisiune: noroc ca mai vine cate un cutremur, ca sa ne aducem aminte ca locuim in cladiri subrede. Insa, in loc sa se faca ceva, ni se dau doar statistici: cate cladiri s-ar putea prabusi, cam cate vicxtime omenesti ar fi, cam cati ani am ramane fara utilitati etc, etc. Pe urma, liniste pana la urmatorul cutremur. FAIL!


  3. Eu cred că intenţia lor e să ne obişnuim cu ideea că, la un cutremur mare, o să cam dăm colţul. Vorba aceea: „să nu spuneţi că nu v-am zis“!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu