Niciodată Singură
Ştiam că începe festivalul, dar nu l-am prins de la început.
Când am dat pe TVR (lucru care se întâmplă extrem de rar într-un an), cânta Paula Seling. Cu năsucul ăla al ei în bătaia vântului. M-am bucurat că am ce vedea în următoarele zeci de minute, motiv pentru care mi-am potrivit perniţa sub cap şi m-am întins confortabil în pătuc.
Nene, nu ştiu dacă îs neam de cârcotaş ori chiar atât de jos a fost nivelul primei seri, dar mie nu mi-a plăcut deloc ceea ce am văzut. M-au enervat teribil prezentatorii-Mihai Constantin şi Alexandra „Nu-Ştiu-Cum“, care nu aveau ce să caute acolo! Text de rahat, intonaţie-ioc! Parcă erau la prima citire. Plus că fata era constumată ca la circ!
Nici concursul n-am putut să-l urmăresc până la capăt. Trebuie să mă documentez, ca să aflu şi eu cum au ajuns pe scenă toţi papagalii ăia care se cred cântăreţi! Mi-a plăcut al doilea italian (ăl de reprezenta Letonia), dar numai la primul cântec, pentru că la „Say Something“-ul lui Cazan s-a băgat prea mult în seamă. Mi-a plăcut şi moldoveanca de peste Prut, deşi n-aş zice că m-a dat pe spate. La Xonia am înjurat cel mai mult, aia a fost o catastrofă, mai ales la partea de folclor românesc (se mai laudă că e de origine română, 'ai mai dă-o-n pana mea!).
Când a început să cânte belgianul, am închis televizorul şi am stins lumina. Nu mi-a trebuit nici Hot Chocolate. Pentru mine, ar fi trebuit să fie întâi recitalul, apoi concursul. Ca să n-am coşmaruri.
Să văd cum e în seara asta. Dacă nu cumva iar uit că există TVR 1 pe telecomandă....

Later edit (h 10.56 pm): N-am uitat, dar nu m-am uitat! Am preferat să fac un pic de curăţenie. Am dat pe TVR doar ca să aud cine mai are pretenţii la trofeu, dar în afară de turcii cu „Let Me Try“ n-am mai prins pe nimeni (aspiratorul a fost la putere). Cred că n-am pierdut nimic.
Aşa că mă duc să mă uit...„În gura presei“! :)
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu